Skocz do zawartości

Wojciech1987

Pasjonat
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wojciech1987

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Chorzów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wojciech1987

2

Reputacja

  1. Pewnie że byłem. Według danych z geometrii jest ok. Jedynie kat jednego koła minimalnie się różni ale jest w normie.
  2. Witam. Jestem po wymianie całego zawieszenia z przodu poza amortyzatorami i przekładnia(ma jakieś luzy) ale na stacji diagnostycznej nie wykryli luzu.. W czasie jazdy na kołach 235 45 17 ( stare opony) jedzie jako tako choć coś co znosi prawo lewo.. Za to po wymianie kol na 205 55 16 z nowymi oponami ściąga jeszcze bardziej i czuć dosyć mocno drgania na całym aucie. Dodam że w trakcie jazdy zgasilem auto żeby sprawdzić czy to może od silnika i duzo słabiej to czuć. Moje pytanie czy to faktycznie będzie od silnika tzn poduszki wtryski egr czy dalej szukać w zawieszeniu? Dziwi mnie ze na tych większych kołach jakoś tam jedzie a na mniejszych mocno trzęsie. Ma ktoś jakiś pomysł?
  3. Ok dzięki. Jutro podeślę. Pozdrawiam a więc dodaje nowe logi: VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM czekam na analizę. Pozdrawiam
  4. Wiem że burdel musialem hamować raz czy dwa i nie dałem rady zrobić jeszcze raz. Poza tym że burdel cos widać? Auto jedzie. Moc ma tylko kopci na czarno, turbina puszcza trochę i nie wiem czy nie przycina. Ogólnie coś mi w nim nie pasuje. A sorki to 1.9 tdi avf 2003 rok 260000 wg licznika
  5. Witam. Zerknie ktoś na te logi? http://vaglogger.apphb.com/log/5eaf20ac6ea5104f44265633 http://vaglogger.apphb.com/log/5eaf20cd6ea5104f44265634 http://vaglogger.apphb.com/log/5eaf20eb6ea5104f44265635 Pozdrawiam
  6. Dzięki Fido. Nie szukam żadnej dziury a tylko odpowiedzi. I wszystko na luzie ;). Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam grupę
  7. Na podnosniku mega ciasno, jednak jak siedzi na ziemi jakiś tam luz jest ale niezbyt duży(chodzi o tyl) a nie chce nigdzie ocierać a wiadomo w czasie jazdy koło pracuje. Jeżeli chodzi o przód to na opuszczonym odległość od zwrotnicy jest może z 5 mm, dlatego było moje pytanie, bo nie chce ryzykować obcierania o nadkola lub zwrotnice. U mnie jest 235/45/17 więc trochę większy balon. Dzięki Fido za odp ale nie chodzi mi o to że chce dystanse bo nie chce.. Bardziej o to czy to standardowo tak może być bo jak dla mnie trochę ciasno i wolałem się upewnić, a na dystansie nie jeździłem i podejrzewam że jest różnica.
  8. Właśnie ponoć w b7 siedziało ale na tylnej osi opona prawie dotyka od wewnątrz nadkola, a z przodu nawet nie centymetr od zwrotnicy. Myślę że może kwestia opony bo 235 45.
  9. Wojciech1987

    7.5j x17h2 235/45/17

    Witam. Jak w temacie, kupiłem takie felgi do mojej b6, gościu mówił że miał to na b7 a jednak obawiam się że troszkę za duże. Z tyłu malutka luka od nadkola a z przodu prawie że dotyka zwrotnicy. I moje pytanie czy trzeba by dać dystanse i ewentualnie jakie? Oraz jak się jeździ na dystansach. Pozdrawiam
  10. Dev. dzięki szpilki zostały stare. Pozdrawiam
  11. Witam Czy takie uszkodzenie łożyska może powodowac drgania na pedalach oraz kierownicy? Dosyć mocno drga przy prędkości ponad 100km/h a poniżej też odczuwalne są drgania. Pozdrawiam
  12. Witam. Czy przy wymianie rozrządu w silniku avf, przewidywana jest wymiana szpilek napinacza i rolki? Zwykle nie są w zestawie. Czy coś do tego trzeba wymienić? Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam
  13. Właśnie, czasem mam wrażenie że tył plywa a czasem że przód, a wszystko ponoć sztywne. Będę dalej szukał. A części raczej dopasowane, po numerach z hurtowni. Sprawdze te tuleje belki z tyłu jeszcze raz.
  14. Fajna, ciekawa i szybka reakcja już trochę się z tym bujam to fakt, dlatego pisze o tym ponownie, bo może ktoś miał podobny problem lub jakąś sugestię. A problem się zaczął kiedy mechanik rozj.. Mi zwrotnice. Od tego czasu ciągle coś nie halo.. U mechaników byłem kilku.. Nawet w serwisie autoryzowanym audi i według nich jest ok tzn nie widzą żadnych luzow w zawieszeniu a w trakcie jazdy 5 min dookoła komina też nie widzą problemu bo auto zachowuje się według nich normalnie. Mam do dyspozycji też 2gie takie same auto którym jedzie się perfekcyjnie i delikatnie drażni mnie od dłuższego czasu, że te audi buja mi na prostej z lewej na prawą.. Czasem nawet na gładkiej drodze bez dziur. Występują jakieś stuki ale tylko czasem z prawego koła jak wjadę w dziurę ale tam oczywiście też nic nie widać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...