Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bardzo głośne stuki przy ruszaniu, potencjalnie dyfer


Vladarionpl

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem. Duży problem.

Przy prędkości powyżej paru km/h (każda powyżej choćby drygnięcia wskazówki prędkościomierza) słychać głośne stuki z pod auta, w jego tylnej/środkowej części.

Stuki, których intensywność wzrasta wraz z prędkością - zamieniają się w chrobotanie. Metaliczne, jakby przeskakiwanie dwóch metalowych części. Mocno wyczuwalne w kabinie w miejscu gdzie jest tylny most (odczuwalne wibracje przy dotknięciu tunelu przy kanapie).

Jest o tyle problem, że te stuki/skrzypienie są tak głośne (i odczuwalnie "bolesne" dla auta), że zostaje tylko laweta.

Co do dyfra, od dłuższego czasu poci się ale na tyle mało, że był brudny przy łączeniach od oleju i nigdy nie zauważyłem choćby kropli pod autem.

Pojawiały się też "uderzenia" przy wrzucaniu D lub R + bardzo lekkie szarpnięcia przy odejmowaniu gazu.

Silnik wchodzi na obroty bez problemu, skrzynia (automat) wydaje się, że pracuje normalnie, VAG nie pokazuje żadnego błędu.

Dźwięk jest niezależny od pracy silnika - na luzie na wyłączonym silniku jest identyczny jak przy włączonym i zapiętym biegu.

Jakieś pomysły? Pomału z tego auta robi się skarbonka bez dna :facepalm:

Edytowane przez Vladarionpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...