Vladarionpl Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 (edited) Mam problem. Duży problem. Przy prędkości powyżej paru km/h (każda powyżej choćby drygnięcia wskazówki prędkościomierza) słychać głośne stuki z pod auta, w jego tylnej/środkowej części. Stuki, których intensywność wzrasta wraz z prędkością - zamieniają się w chrobotanie. Metaliczne, jakby przeskakiwanie dwóch metalowych części. Mocno wyczuwalne w kabinie w miejscu gdzie jest tylny most (odczuwalne wibracje przy dotknięciu tunelu przy kanapie). Jest o tyle problem, że te stuki/skrzypienie są tak głośne (i odczuwalnie "bolesne" dla auta), że zostaje tylko laweta. Co do dyfra, od dłuższego czasu poci się ale na tyle mało, że był brudny przy łączeniach od oleju i nigdy nie zauważyłem choćby kropli pod autem. Pojawiały się też "uderzenia" przy wrzucaniu D lub R + bardzo lekkie szarpnięcia przy odejmowaniu gazu. Silnik wchodzi na obroty bez problemu, skrzynia (automat) wydaje się, że pracuje normalnie, VAG nie pokazuje żadnego błędu. Dźwięk jest niezależny od pracy silnika - na luzie na wyłączonym silniku jest identyczny jak przy włączonym i zapiętym biegu. Jakieś pomysły? Pomału z tego auta robi się skarbonka bez dna Edited June 22, 2015 by Vladarionpl
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now