Skocz do zawartości

Vladarionpl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vladarionpl

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Jastrzębie-Zdrój

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Vladarionpl

0

Reputacja

  1. Mam problem. Duży problem. Przy prędkości powyżej paru km/h (każda powyżej choćby drygnięcia wskazówki prędkościomierza) słychać głośne stuki z pod auta, w jego tylnej/środkowej części. Stuki, których intensywność wzrasta wraz z prędkością - zamieniają się w chrobotanie. Metaliczne, jakby przeskakiwanie dwóch metalowych części. Mocno wyczuwalne w kabinie w miejscu gdzie jest tylny most (odczuwalne wibracje przy dotknięciu tunelu przy kanapie). Jest o tyle problem, że te stuki/skrzypienie są tak głośne (i odczuwalnie "bolesne" dla auta), że zostaje tylko laweta. Co do dyfra, od dłuższego czasu poci się ale na tyle mało, że był brudny przy łączeniach od oleju i nigdy nie zauważyłem choćby kropli pod autem. Pojawiały się też "uderzenia" przy wrzucaniu D lub R + bardzo lekkie szarpnięcia przy odejmowaniu gazu. Silnik wchodzi na obroty bez problemu, skrzynia (automat) wydaje się, że pracuje normalnie, VAG nie pokazuje żadnego błędu. Dźwięk jest niezależny od pracy silnika - na luzie na wyłączonym silniku jest identyczny jak przy włączonym i zapiętym biegu. Jakieś pomysły? Pomału z tego auta robi się skarbonka bez dna
  2. Aktualizacja. Auto startuje za każdym razem podpięte pod prostownik z rozruchem. Akumulator niby trzyma napięcie. Wymienię klemy bo już ostro zaśniedziały.
  3. Bracia klubowicze! Od wczoraj moje kochane Audi ma problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Kluczyk otwiera drzwi, działa domykanie szyb etc. Kluczyk w stacyjkę, przekręcam, odpala się klima, światła etc. Przekręcam mocniej i zamiast dźwięku rozrusznika tylko gaśnie kontrolka akumulatora, słychać cyknięcie przekaźnika i nic się nie dzieje. Objawy te same co przy próbie odpalenia bez wbitego "P" (automat). Po wielu (wieeeeeelu) próbach wyjęcia i włożenia kluczyka, zapali. Ktoś ma pomysł co padło? Kostka stacyjki? Immo?
  4. Vladarionpl

    Jaka pompa paliwa ACK

    Szukam zamiennika pompy paliwa. Silnik ACK 2.8 Audi A4 quattro w sekwencji. I tu pytanie, mam 3 typy, pierwsza ma 3,5 bara (a oryginał ma 4 ponoć, choć model niby pasuje), druga jest pod A8, trzecia pod A6 choć pod Te same silniki. Któraś będzie pasować czy muszę kupić konkretnie 4bara pod mój model (który jest droższy)? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4840607100 http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5087878701 http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5082256164
  5. Witam was drodzy forumowicze, Mam mały problem. Otóż kupiłem b5 Avant przedliftową z systemem BOSE. Tak było na naklejce z kodami wyposażenia i tak wskazuje radio przy włączaniu (delta cc). Zaintrygował mnie brak znaczka BOSE na osłonach głośników, dziś prawy przedni zaczął pierdzieć, szybka rozbiórka i okazuje się, że to zwykła Nokia (rozebrałem tylko 2 przednie boczki) (pic related). I teraz pytanie, czy to w ogóle możliwe? Wszystko wygląda na nieruszane, jakby było tak w oryginale. Radio chyba nie powinno dawać rady w ustawieniu bose z pasywnymi Nokiami, dobrze myślę? Drugie pytanie, opłaca się szukać oryginalnych Noki? Albo wymieniać na BOSE? Albo na jakie wymienić te by grały z resztą? Problemy zauważone do tej pory - przy maksymalnym poziomie głośności wyłącza się sub, przy 3/4 balans dźwięku jakby na tył przechodził + sub coraz słabiej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...