Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam.

Borykam się od pewnego czasu z problemem "wyłączającej się" turbiny, tzn. auto przyspiesza, a w pewnym momencie kompletny brak mocy. Pomaga zgaszenie silnikia i ponowne uruchomienie. Zdaża się to z reguły na rozgrzewającym się silniku i co najśmieszniejsze - w czasie powrotu z pracy na lewym ostrym łuku. 1-2-3 bieg, ok 60-70 km/h i dół - dotoczenie się do pierwszego czerwonego, ponowne uruchomienie wszystko ok.

Zapieczoną zmienną geometrię turbiny wyczyściłem latem ubiegłego roku, przy okazji wymieniłem przewody podciśnieniowe, wyczyściłem przepływomierz, N75 sprawny - sprawdzany przez podmiankę.

Moc znika w różnych przypadkach: np. podczas przyspieszania, jazda ze stałą prędkością, wysokie obroty - ciągnie do 4tys. i dziura.

Czasem powtarza się poniższy błąd:

17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Logi dynamiczne:

G3- http://vaglog.pl/log_222740.html

G8 - http://vaglog.pl/log_222739.html

G10 - http://vaglog.pl/log_222730.html

http://vaglog.pl/log_222731.html

http://vaglog.pl/log_222733.html

G11 - http://vaglog.pl/log_222732.html

http://vaglog.pl/log_222734.html

G13 - http://vaglog.pl/log_222735.html

http://vaglog.pl/log_222736.html

http://vaglog.pl/log_222737.html

G23 - http://vaglog.pl/log_222738.html

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...