krzychu.aug Posted June 25, 2015 Posted June 25, 2015 Witam. Borykam się od pewnego czasu z problemem "wyłączającej się" turbiny, tzn. auto przyspiesza, a w pewnym momencie kompletny brak mocy. Pomaga zgaszenie silnikia i ponowne uruchomienie. Zdaża się to z reguły na rozgrzewającym się silniku i co najśmieszniejsze - w czasie powrotu z pracy na lewym ostrym łuku. 1-2-3 bieg, ok 60-70 km/h i dół - dotoczenie się do pierwszego czerwonego, ponowne uruchomienie wszystko ok. Zapieczoną zmienną geometrię turbiny wyczyściłem latem ubiegłego roku, przy okazji wymieniłem przewody podciśnieniowe, wyczyściłem przepływomierz, N75 sprawny - sprawdzany przez podmiankę. Moc znika w różnych przypadkach: np. podczas przyspieszania, jazda ze stałą prędkością, wysokie obroty - ciągnie do 4tys. i dziura. Czasem powtarza się poniższy błąd: 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent Logi dynamiczne: G3- http://vaglog.pl/log_222740.html G8 - http://vaglog.pl/log_222739.html G10 - http://vaglog.pl/log_222730.html http://vaglog.pl/log_222731.html http://vaglog.pl/log_222733.html G11 - http://vaglog.pl/log_222732.html http://vaglog.pl/log_222734.html G13 - http://vaglog.pl/log_222735.html http://vaglog.pl/log_222736.html http://vaglog.pl/log_222737.html G23 - http://vaglog.pl/log_222738.html
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now