Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów 1.9 TDI AJM


krzychu.aug

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Borykam się od pewnego czasu z problemem "wyłączającej się" turbiny, tzn. auto przyspiesza, a w pewnym momencie kompletny brak mocy. Pomaga zgaszenie silnikia i ponowne uruchomienie. Zdaża się to z reguły na rozgrzewającym się silniku i co najśmieszniejsze - w czasie powrotu z pracy na lewym ostrym łuku. 1-2-3 bieg, ok 60-70 km/h i dół - dotoczenie się do pierwszego czerwonego, ponowne uruchomienie wszystko ok.

Zapieczoną zmienną geometrię turbiny wyczyściłem latem ubiegłego roku, przy okazji wymieniłem przewody podciśnieniowe, wyczyściłem przepływomierz, N75 sprawny - sprawdzany przez podmiankę.

Moc znika w różnych przypadkach: np. podczas przyspieszania, jazda ze stałą prędkością, wysokie obroty - ciągnie do 4tys. i dziura.

Czasem powtarza się poniższy błąd:

17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Logi dynamiczne:

G3- http://vaglog.pl/log_222740.html

G8 - http://vaglog.pl/log_222739.html

G10 - http://vaglog.pl/log_222730.html

http://vaglog.pl/log_222731.html

http://vaglog.pl/log_222733.html

G11 - http://vaglog.pl/log_222732.html

http://vaglog.pl/log_222734.html

G13 - http://vaglog.pl/log_222735.html

http://vaglog.pl/log_222736.html

http://vaglog.pl/log_222737.html

G23 - http://vaglog.pl/log_222738.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...