Skocz do zawartości

krzychu.aug

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzychu.aug

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia krzychu.aug

1

Reputacja

  1. Witam. Borykam się od pewnego czasu z problemem "wyłączającej się" turbiny, tzn. auto przyspiesza, a w pewnym momencie kompletny brak mocy. Pomaga zgaszenie silnikia i ponowne uruchomienie. Zdaża się to z reguły na rozgrzewającym się silniku i co najśmieszniejsze - w czasie powrotu z pracy na lewym ostrym łuku. 1-2-3 bieg, ok 60-70 km/h i dół - dotoczenie się do pierwszego czerwonego, ponowne uruchomienie wszystko ok. Zapieczoną zmienną geometrię turbiny wyczyściłem latem ubiegłego roku, przy okazji wymieniłem przewody podciśnieniowe, wyczyściłem przepływomierz, N75 sprawny - sprawdzany przez podmiankę. Moc znika w różnych przypadkach: np. podczas przyspieszania, jazda ze stałą prędkością, wysokie obroty - ciągnie do 4tys. i dziura. Czasem powtarza się poniższy błąd: 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent Logi dynamiczne: G3- http://vaglog.pl/log_222740.html G8 - http://vaglog.pl/log_222739.html G10 - http://vaglog.pl/log_222730.html http://vaglog.pl/log_222731.html http://vaglog.pl/log_222733.html G11 - http://vaglog.pl/log_222732.html http://vaglog.pl/log_222734.html G13 - http://vaglog.pl/log_222735.html http://vaglog.pl/log_222736.html http://vaglog.pl/log_222737.html G23 - http://vaglog.pl/log_222738.html
  2. Witam kolegów po dłuższej przerwie. Udało mi się ustawić urlop na długi weekend czerwcowy i zamiast odpoczywać, stanąłem do walki z turbiną. Po dwóch dniach nierównej walki zwyciężyłem Turbina wyczyszczona. Kolektor dolotowy, przepustnica oraz egr też. Przy okazji na wymianę poszedł termostat, teraz szybko nagrzewa się do właściwej temp. Co jeszcze? Aha. Zdemontowałem pompę tandemową, gdyż króciec się ruszał. Przy pomocy nasadki klucza i młotka zacisnąłem kołnierz i jest ok. Zrobiłem jakieś logi, które wyglądają następująco: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  3. W okolicy nie znam takiego. Przy okazji oringów było robione frezowanie gniazd pompek, także siedzieć powinny dobrze. O ogarniętego magika ciężko, raczej ja takiego nie znam. Byłem niby u ogarniętych.
  4. Trochę to trwało, ale zdobyłem swojego vcds-a. Logi zrobiłem wg przepisu powyżej. Grupy: 011 dyn - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 stat - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 stat - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 stat - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  5. Wg ETKA są 2 pasujące: 045130073T oraz 045130079X
  6. To chyba nic niezwykłego. Poszperałem trochę i znalazłem coś takiego: nr ecu dla silnika AJM : 038-906-019-115KM ,A,AN,BR,BS,CD,CE,CJ,H; Ciężko wyczuć co jest nie tak. Auto chodziło świetnie, aż do wymiany oringów PD. Potem osłabło. Nikt nic nie wie, czeski film. Mechanik twierdzi, że wszystko jest w porządku. Powoli pomysły mi się wyczerpują, czego i gdzie szukać. ---------- Post dopisany 13-05-2014 at 20:08 ---------- Poprzedni post napisany 08-05-2014 at 21:59 ---------- Zrobiłem nowe logi dynamiczne, po czyszczeniu przepływomierza. Dolot sprawdzony i szczelny. Proszę o analizę. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  7. 2000 rok, na blacie i w ecu 187000 km. Poprzedni właściciel (przed komisem) twierdzi, że 304000. Ale ile na prawdę, to wie tylko Niemiec, który jak wiadomo, płakał jak sprzedawał
  8. Wg mnie przepływka to jeszcze nie trup. Odpięcie wtyczki pokazuje, że działa. Gruszka w porządku, przewody podciśnieniowe wymienione, co z reszta napisałem w pierwszym poście. ---------- Post dopisany 06-05-2014 at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany 05-05-2014 at 18:39 ---------- Przepływomierz wyczyszczony specjalnym środkiem Valvoline. Był zanieczyszczony jakimś czarnym nalotem, bardziej mazią. Czy jest poprawa? Wydawać by się mogło, że trochę tak, ale to bardziej złudzenie. Na razie nie mam dostępu do vcds-a żeby zrobić logi.
  9. Zrobię to na pewno, tylko kupię spray do czyszczenia elektroniki. Muszę przyznać jednak, że przepływkę odrzuciłem w pierwszej kolejności. Po zdjęciu wtyczki w ogóle nie ma czym jechać, także wydała mi się sprawna. Wyczyścić jednak warto.
  10. Witam. Zacznę od początku. Auto kupiłem na początku roku. Byłem bardzo zadowolony, jednakże do pewnego momentu. Auto straciło moc, rozpędza się max do 150, ale tak jakby chciało a nie mogło. Filtry wymienione. Przewody podciśnienia wymieniłem wszystkie. Zawór n75 podmieniony na sprawny, lecz nic to nie dało. Sztanga chodzi płynnie. Proszę o analizę logów i pomoc. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  11. Pozdrawiam wszystkich szczęśliwych posiadaczy samochodów marki Audi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...