Skocz do zawartości

Snipeeeee

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Snipeeeee

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Snipeeeee

0

Reputacja

  1. Panowie Vag nic nie pokazał po odłączeniu zegarów podświetlenie działa normalnie. Ktoś pomoże? Zegary całkowicie do wymiany czy może coś da rade z tym zrobić?
  2. Po wyciągnięciu kluczyków i zamknięciu auta nie gaśnie podświetlenie radia i kokpitu. Temat związany z wymiana bezpiecznika nr 14
  3. Dzięki Rafał2410 naprowadziłeś mnie na rozwiązanie. Problemem był bezpiecznik nr 15 nie był przepalony ale coś go bolało. Po wymianie wszystko się naprawiło. Niestety wystąpił kolejny problem. Po wyciągnięciu kluczyków i zamknięciu auta nie gaśnie podświetlenie radia i kokpitu. Muszę jechać na VAG bo może został jakiś błąd. Ktoś ma jakieś pomysły? A i ten błąd nie nazywa sie "SICH" tylko "5 ICH" "Nie masz podtrzymania pamięci zegarów, sprawdź sobie bezpiecznik od zegarów lub wtyczkę od samego licznika. Ale najprawdopodobniej padł bezpiecznik lub nie ma styku, w momencie braku podtrzymania pamięci zegarów pojawia się właśnie taki komunikat w liczniku kilometrów dziennych i w momencie odcięcia zasilania wskazówki zostają w takim położeniu w jakim były akurat. " Kolega Golem opisał to w A3 forum.
  4. Dziękuję za odpowiedź, czeka mnie wymiana całego licznika?
  5. Witam. Proszę napiszcie dlaczego takie coś powyskakiwało. Ładowanie jest, aku jest ok nowy ma 2 mieś. Wyskoczyła ikona akumulatora po srodku, tam gdzie liczy km wyskoczyl napis SICH, nie działa kontrolka ładowania i za każdym razem jak wkładam kluczyk i odpalam silnik zeruje mi datę i godzinę po lewej.
  6. No właśnie jak odłączyłem to dalej tak jakby skadś temperaturę pobierał bo dizłało wszystko. Działało tz. dalej temp skakała, stabilizowała się itd. Ale nawet szrociarze nic nie wiedza o 2 czujniku, pytałem w 2 miejscach.
  7. Witam. Skacze mi temperatura na wyświetlaczu. JAk odpale auto jest ok pokazuje poprawnie po ok 10 min jazdy temp spada do -50 na jakieś 5 min nic nie robie i znowu wraca na poprawne wskazania. Jeździłem tak od 6 mieś bo nie mogłem znaleźć rozwiązania a teraz już nerwy mi puszczają. Wiąże się to oczywiście z tym że jak spadnie do -50 to podaje bardzo gorące powietrze do środka bo myśli, że tak jest na zewnątrz. Czujnik temperatury zewnętrznej wymieniłem, nic nie pomogło. Czy to mogą być kable? Czy ten czójnik po kablach idzie do kostki takiej na ok 8 wejść pin? znajdującej się koło zbiorniczka na płyn do spryskiwaczy?
  8. Witam. Mam dziwną sytuację. Ubyło mi w ciągu chwili z 1litr oleju. Przed wyjazdem sprawdzałem olej było ok przejechałem 100 km. Otatnie 2 km podjeżdżałem pod ostrą górę. Wtedy poczułem smród. Na silniku w 2 miejscach pojawił się olej. Na zdjęciu naczerwono są zaznaczone te miejsca 1) cały zawór EGR był w oleju i ta rurka pod spodem zaznaczona strzałką 2) trochę oleju bylo pod tym wężykiem z 2 zaznaczonego na czerwono miejsca Na rurze wydechowej był tylko pył ala toner od drukarki nie było gestego, na osłonie pod silnikiem ani kropelki oleju. Czy to możliwe, że zaworem EGR poszło 1 litr oleju? Naprawdę nikt nie chce odpisać. No nic szkoda.
  9. Snipeeeee

    Kontrolka świece

    Dzięki za wskazówki dzisiaj to sprawdzę i napisze co wyszło. Pozdrawiam Ps. znalazłem jeszcze takie coś cytuję źródło elektroda: "Wyjmij sobie czujnik stopu -jest koło pedału hamulca a następnie wyczyść w nim styki odpowiedzialne za podawanie napięcia na żarówki STOPU i popraw styki z jednoczesnym podgięciem blaszki od styku podającego sygnał do komputera. Powinno pomóc jeśli ta kontrolka sygnalizuje awarię świateł stopu:)" "Witam serdecznie.Koledzy mają rację ale nie do końca.Prawdą jest, że najczęstszą przyczyna migania kontrolki swiec żarowych jest awaria czujnika swiateł hamowania.Jest to czujnik dwufukcyjny.Funkcją interesujacą komputer jest odcinanie paliwa przy hamowaniu.Dlatego przy wyłączaniu na luz masz w tym aucie większe zużycie paliwa i przy okazji hamulców.By się upewnić musisz sprawdzić VAGiem.Pozdrawiam" Witam. Vag nic nie pokazał czy ktoś może ma jakiś pomysł? (czy ta wskazówka z czójnikiem stopu moze byc prawidłowa?)
  10. Snipeeeee

    Kontrolka świece

    Witam. Taka dziwna sprawa kontrolka raz w miesiącu zapala się podczas jazdy i się świeci. Jak zgaszę silnik odpalę ponownie już nie zapala się i tak za jakiś miesiąc znowu. Wcześniej to olałem ale jak ostatnio miałem wymiane przepalonego tłoka teraz dmucham na zimne. Wiecie co to może być albo jak sprawdzić co to może być? WAG i na co patrzeć?
  11. A4 AJM 1.9 2001 r - 305 tyś udokumentowane Jak już rozmawiamy o przebiegach. 2011 r. spaceruje po giełdzie Lubin wsiadam do A4 2000, na liczniku 180 tys km dokumentów na to nie ma. Pytam gościa szczerze Panie powiedz z ciekawości ile ma przejechane on na to Panie oryginal przysiegam na dzieci. Ano nic dalej ogladam patrze a tam z pod siedzenia cos wystaje wyciagam ksiazke (zapomniał wyciągnąć z auta) patrze a tam ostatni przebieg 480.000 !!!!!! Dzisiaj ogladam pewien znany serwis z autami sprawdzam 2001 rok A4 a tam nie znajdziesz auta powyzej 300 tyś hahaha qr** patologia na maxa niedlugo beda coac do 99 tys :/
  12. No właśnie a ja mam AG. Można do silnika AJM dać AG bez jakiejkolwiek ingerencji np w oprogramowanie? Czy będą działać? Mam to auto już 3 lata i jeździło elegancko nic absolutnie nic się nie działo.
  13. Jest to normalna cena. Rozmawiałem telefonicznie jeżeli faktycznie sprawdzają tak jak powiedziano przez telefon to wygląda bardzo dobrze i cena jest świetna. No ale zobaczymy jak wyjdzie w praniu. Jak będę miał dostęp do tego tłoka zrobię fotkę i zamieszczę zdjęcie. 16.05.2014 Pompki odebrałem osobiście (wszystkie sprawne) zapłaciłem 20 zł za jedno sprawdzenie otrzymałem wydruk z kamboksu - jutro zamieszczę skan. Bardzo miła, fachowa i cierpliwa obsługa a wszystko załatwione bardzo szybko. Polecam. Swoją drogą regenerują też pompowtryski ok 600 zł za jeden ale na lepszych częściach (najniżej na rynku znalazłem za ok 400 zł).
  14. Witajcie. Trzy miesiące temu wymieniałem pompowtrysk w silniku AJM 2001 rok 1.9 TDi. Nowy - używany - z innego auta oczywiście. 4 dni temu padło auto po rozebraniu okazało się, że przepalony tłok. Tłok przepalony właśnie tam gdzie wymieniany był wtrysk. Czy jest możliwe, żeby nowy wtrysk wypalił tłok w ciągu 3 miesięcy jeżeli był sprawdzany po wymianie na kompie i było ok (mechanik który to wymieniał mówi ze po zamontowaniu sprawdzał). Czy raczej stary wtrysk to zrobił. Na starym (tym przed wymiana) auto chodziło ok zero problemów aż do momentu gdy zaczął szarpać przy przyśpieszaniu (mocy nic nie stracił, nic nie dymiło). Jak założyłem nowy-używany 3 miesiące też było ok aż do momentu, że znowu zaczęło szarpać i moment siwy dym z silnika i rury. Pytam bo nie wiem co zrobić czy zakładać stary wtrysk (czyli ten co pochodził 3 miesiące) czy wysyłać go do sprawdzenia i ewentualnie do regeneracji. Tłok zakładam używkę z innego auta. Boję się, że jak założę ten wtrysk co był ostatni to może znowu wypalić tłok chyba że to nie on tylko poprzednik. 12.05.2014 Dziś lecą wszystkie 4 pompki do sprawdzenia do Oleśnicy. Koszt 20 zł !!! (w Krakowie 299) i za 20 zł robią to samo EPS + Kamboks, itd + dostaje wydruk. Jak będę po to opiszę co i jak. Wstępnie ustaliłem, że małe prawdopodobieństwo wypalenia w takim czasie a więc musiał to być stary pompowtrysk.
  15. Witam. Jakie do silnika AJM powinny być pompowtryski AG czy F ? Ewentualnie czy jest możliwość, że obydwa będą pasować? W moim silniku są AG ale jak zadzwoniłem do firmy regenerującej pompowtryski powiedzieli mi, że w tym silniku powinny być tylko i wyłącznie F. Nie za bardzo rozumiem w takim razie jak to się mogło stać, że w silniku są Ag ? czy te pompowtryski mogli założyć w serwisie? czy mogę teraz wyciągnąć AG wsadzić F i będa normalnie pracować? Z góry dzięki za odpowiedź. Jacek Audi A4 2001 r. Przeglądając forum znalazłem taką odp. Odp: [b6 AWX] Różne pompowtryskiwacze w silniku Cytat Zamieszczone przez Daimos W takim razie podczepiając się do tematu, jakie dostępne pompki można założyć do AJM'a poza oryginalnymi które nowe ciężko dostać Aby w AJM pracowały poprawnie inne pompki trzeba zmieniać od podstaw mapę paliwową. W AJM mają one inne wymiary jak te z AWX np. czy w ARL/ASZ. Zależy w ile mocy mierzysz - jak tak do 170-180 KM to można dać pomki np. BA z motoru BLT z roku 2008 Jak więcej szukac AL albo tych z Ibizy Cupry R TDI 1.9 163 KM. Ale bezwzględnie musi być od podstaw napisany program do sterowania pompkami!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...