Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niekontaktujący przepływomierz - może takie jaja robić?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Walcze od kilku dni , przewaliłem już kilka scenariuszy i tu jest kolejny.

Przypomnę: auto ni z gruchy ni z pietruchy zaczyna wariować. Albo w trakcie jazdy albo podczas rozruchu - tak to wygląda:

https://www.youtube.com/watch?v=o62X4miQnk8

Czyli błąd ESP , parking Brake i TPMS po czym cięzko jest utrzymać silnik przy pracy.

Zawsze (!) są te 3 błędy jednocześnie.

Wymieniałem filtr powietrza , odłączyłem wtyk od przepływomierza i na pierwszy rzut oka dziwnie lekko zszedł ze złączki. Sama wtyka tez jakas taka zmaltretowana , uszczelka pokrzywiona powykręcana. Mniej więcej od tego momentu są te wariacje.

Czy taka stykająca/niestykająca przepływka może takie jaja poczyniać ? Auto jak działa dobrze to działa absolutnie normalnie.

*****************************

Dodane 24.07.2015:

Gwoli informacji - okazała sie brudna przepustnica. Po wyczyszczeniu od 700km wstecz zero problemów.

Edytowane przez mcemsi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...