Jump to content
IGNORED

Niekontaktujący przepływomierz - może takie jaja robić?


Recommended Posts

Posted (edited)

Walcze od kilku dni , przewaliłem już kilka scenariuszy i tu jest kolejny.

Przypomnę: auto ni z gruchy ni z pietruchy zaczyna wariować. Albo w trakcie jazdy albo podczas rozruchu - tak to wygląda:

https://www.youtube.com/watch?v=o62X4miQnk8

Czyli błąd ESP , parking Brake i TPMS po czym cięzko jest utrzymać silnik przy pracy.

Zawsze (!) są te 3 błędy jednocześnie.

Wymieniałem filtr powietrza , odłączyłem wtyk od przepływomierza i na pierwszy rzut oka dziwnie lekko zszedł ze złączki. Sama wtyka tez jakas taka zmaltretowana , uszczelka pokrzywiona powykręcana. Mniej więcej od tego momentu są te wariacje.

Czy taka stykająca/niestykająca przepływka może takie jaja poczyniać ? Auto jak działa dobrze to działa absolutnie normalnie.

*****************************

Dodane 24.07.2015:

Gwoli informacji - okazała sie brudna przepustnica. Po wyczyszczeniu od 700km wstecz zero problemów.

Edited by mcemsi

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...