qewqeqw 0 Opublikowano 12 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 Witam, mam problem z notlaufem w AWX, zrobiłem logi, jednak nie wszystkie się zapisały, wrzucam te które udało się zapisać. http://vaglog.pl/log_224916.html http://vaglog.pl/log_224917.html http://vaglog.pl/log_224918.html http://vaglog.pl/log_224919.html http://vaglog.pl/log_224920.html http://vaglog.pl/log_224921.html http://vaglog.pl/log_224922.html http://vaglog.pl/log_224923.html http://vaglog.pl/log_224924.html http://vaglog.pl/log_224925.html http://vaglog.pl/log_224926.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 no syf kiła mogiła z tych logów. wtryski ok a na notlaufa to jeździć dynamiczniej, dłuższe przyśpieszenia bez zmiany biegu - ale zacząć delikatnie aby notlaufa nie budzić ;p albo oddac turbo do czyszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qewqeqw 0 Opublikowano 19 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Tak jak radziłeś, przegazowałem auto. Zauważyłem, że jak jest włączona klimatyzacja to auto dużo szybciej łapie notlaufa,a sprawdzając komputerem pompowtryski miały dużo wyższe korekty, około -1,1, gdzie bez klimatyzacji jest to max -0,5. To jest normalne, czy jest jakis problem z klimatyzacją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się