Skocz do zawartości

qewqeqw

Pasjonat
  • Postów

    106
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O qewqeqw

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Baranów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

518 wyświetleń profilu

Osiągnięcia qewqeqw

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź. A jeśli chciałbym rozliczenie bezgotówkowe to jak to zrobią? Pomalują pół zderzaka? Czy będę musiał dopłacać?
  2. Witam. W moje auto stojące na parkingu uderzył gościu. Spisaliśmy oświadczenie - uszkodzony przedni błotnik oraz przerysowany zderzak. Przed tą sytuacją mój zderzak był już lekko przetarty z drugiej strony, natomiast po tej kolizji jest już zarysowany z obu stron. Stąd pytanie czy ubezpieczyciel może nie wypłacić za lakierowanie zderzaka, jeśli przed szkoda był już lekko uszkodzony? Auto to Audi A4 b6. Błotnik lewy mocno wgnieciony i zarysowany. Po wycenie dostałem propozycję 450zl... Oczywiście odrzuciłem.
  3. Witam, regenerowalem turbo 3 miesiące temu, dostałem na rok gwarancję. Od tego czasu wszystko było ok, do dziś.. Na autostradzie z autem było wszystko w porządku, dopiero po wolniejsze jeździe na drodze i przytrzymaniu dwójki złapalo notlauf. Po ponownym odpaleniu dalej turbo nie działa. Auto nie dymi, ani nie śmierdzi więc chyba turbo nie poszło. Mogę spokojnie wrócić do domu 80km do mechanika? Problem rozwiazany, winny byl uszkodzony zawór N75.
  4. Siema, obecnie mam oryginalny wydech w 1.9 TDI. Chciałbym podwójny, zderzak juz zakupiony. Myślalem o przelocie z kwasu, ale żeby go rozciagnac na dwie rury pewnie sporo kosztuje. Jest sens robienia przelotu od DP, potem oryginalny tłumik i koncowy z 1.8T?
  5. A N75 lub węże podciśnieniowe?
  6. Auto po czyszczeniu turbosprężarki. Zapłaciłem 200zł i auto śmiga super. Polecam spróbować. Niestety po 3 tygodniach auto znowu złapalo awaryjny na trasie. psj nie było, turbo wyczyszczone. Co może być powodem? Przez pierwsze 3 tygodnie było spoko. Nie mam już siły do tego turbo... Czasem mogę jechać na trasie 160, but w podłogę i auto leci, za chwilę trochę zwolnie, chce znowu przyspieszyć i awaryjny.
  7. A skąd jesteś @lukaszooo? A te czyszczenie w profesjonalnym zakładzie czy u normalnego mechanika polecasz?
  8. Dzięki wielkie za pomoc! ;-) Odgrzewam temat. Oddałem auto do mechanika i stwierdził on, że do wymiany jest całe turbo. Do 3,5 tys ciągnie dobrze, dopiero potem łapie notlauf. Szukać innego mechanika czy mu wierzyć?
  9. A jeżeli teraz znowu auto odzyskało moc to może być wina N75? Juz kilka razy tak miałem, ze pare tygodni było spoko, a potem znowu zacinało.
  10. Po dłuższej jeździe na wysokich obrotach już lepiej, ale nie chce żeby sytuacja powróciła. Węże podciśnienia, czy jednak zasyfione turbo?
  11. Witam, mam problem z moim 1.9 TDI AWX. Auto po wymianie filtra paliwa straciło troche mocy, turbina nie chodzi tak jak prędzej, łapie notlaufa i czuć paliwem w środku. Poniżej podaje logi. Na dynamicznych nie udało sie dojsc do 4500 obrotów, ponieważ wczesniej złapal tryb awaryjny. http://vaglog.pl/log_237818.html http://vaglog.pl/log_237817.html http://vaglog.pl/log_237816.html http://vaglog.pl/log_237823.html http://vaglog.pl/log_237822.html http://vaglog.pl/log_237821.html http://vaglog.pl/log_237820.html http://vaglog.pl/log_237819.html http://vaglog.pl/log_237830.html http://vaglog.pl/log_237829.html http://vaglog.pl/log_237828.html http://vaglog.pl/log_237827.html http://vaglog.pl/log_237826.html http://vaglog.pl/log_237825.html http://vaglog.pl/log_237824.html
  12. A może to być wina tego mechanika, który wymieniał filtr paliwa czy nie ma to związku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...