Skocz do zawartości

mateusz233

Pasjonat
  • Postów

    186
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mateusz233

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mateusz233

2

Reputacja

  1. Czy kupował ktoś może błotniki galwanizowane z Polcaru? Mają numery 133402-J i 133401-J Niestety BLIC z końcówką Q jest od jakiegoś czasu niedostępny.
  2. Podpinam się pod pytanie kolegi wyżej. Czy ktoś podejmował się wymiany parownika? Mam kilka pytań.
  3. Gdyby ktoś się zastanawiał to u mnie tak to wygląda w A4 B6 Avant 1.9 TDI FWD: - Eibach Pro Kit nr zestawu E10-15-003-08-22; - amortyzatory Sachs pod zawieszenie sportowe 1BE przód 558 297, tył 312 784; - odboje przód 79 mm tył 103 mm - nowe gumy tylnych sprężyn górne i dolne - wszystkie tuleje skręcone na opuszczonym aucie Wysokość zawieszenia na 225/40R18 przód 63,5 cm, tył 63,5 cm.
  4. Mam identyczne zawieszenie i tą samą wysokość. Zrobiłem już trochę km i nie zauważyłem problemu. Kąt pochylenia przodu mam chyba -1.5. Ile zrobiłeś na tym kilometrów?
  5. To samo co do b6. Ja mam te sachsy 1BE i są super
  6. Jak kto uważa. To i to podejdzie, co nie zmienia faktu, że nie są takie same. ETKA nie kłamie .
  7. Sachs nie robi odbojów pod 1BE/1BV i dlatego nie masz na stronie. Przy B12 Pro Kit to odbój 1BA 94 mm masz już na wstępie ściśnięty. Poniżej zrzut z ETKI
  8. To źle szukałeś. Odboje 1BA 94 mm, odboje 1BE/1BV 85 mm, odboje od B5 (do obniżeń) 77 mm.
  9. mateusz233

    Znaczenie ET Felgi

    Będą bardzo schowane. Dobre będą te z ET35. No i tak jak wyżej - pierścienie centrujące potrzebne bo B8 ma 66.6 mm piaste. Dodatkowo może być konieczne dokupienie śrub na stożek bo tak z reguły mają nieoryginalne felgi.
  10. Przy 1BA zarówno tylne jak i przednie odboje są dłuższe. Jeżeli ich nie wymienisz to auto będzue bardziej komfortowe ale będzie się więcej przechylać w zakrętach. Także wymieniasz sprężyny, amortyzatory i odboje + luzowanie wszystkich tulei i geometria przód i tył.
  11. Wtedy opcja "zmień żonę" będzie już koniecznością .
  12. Klocek pod pedał gazu, zamontować podłokietnik i okleić na kolor jaki się żonie podoba .
  13. 180 ml to ilość oleju który wchodzi na cały układ. Razem z czynnikiem odzyskuje się średnio 5-25 g oleju i dodaje tyle samo albo trochę więcej nowego. Reszta oleju zostaje w sprężarce, przewodach, skraplaczu, filtrze.
  14. Tył daj 103,5 mm Meyle. A przód to właśnie pytałem wyżej W A4 odbój z przodu normalnie cały czas pracuje w zakrętach i na nierównościach dlatego ma spory wpływ na pracę zawieszenia i prowadzenie samochodu.
  15. A gdzie te Sachsy kupię? Nigdzie takich nie ma. Są tylko 85 mm. Mam teraz odboje Meyle 77 mm na 1BE i są dość twarde, super się prowadzi ale do obniżenia musiałbym je ucinać żeby nie było taczki. Sprawdzałem też odboje Sasic 77mm i były za miękkie i autem bujało w zakręcie jak na statku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...