Skocz do zawartości

kirbag

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kirbag

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    Okolice stolicy

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

874 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kirbag

0

Reputacja

  1. No i jest zagwozdka....skoro wiadomo, że na pierwszy montaż niedopracowali napinacza łańcucha, czy zatem gdyby bez oznak takowy wymienić, na ten zmodyfikowany, nie okazałoby się, że pozostale podzespoły wytrzymają np. 500 000?
  2. U mnie zerwało po uruchomieniu, po tankowaniu.
  3. Ja nie wyłapałam żadnych, choć minimalnie miałem czasami wrażenie jakbym miał coś z poduszką silnika/skrzyni lub lekko jakby niewyważone któreś koło. EDIT Generalnie stanęło sprzęgiełko alternatora (ponoć ono właśnie jest często przyczyną szybszego zużycia tłumika drgań).
  4. Muskel, jeśli prowadzasz auto do mechanika, który je zna (pechowo na wymianę oleju pojechała żona, gdyż ja nie mogłem) i sam mechanik stwierdził, że coś słyszy i musi się "przejechać" autem, po czym melduje, że mu się zdawało....Mam mnóstwo empatii do ludzi, ale w tym przypadku człowiek zawiódł w mojej ocenie :(.
  5. Niestety na forum A6 jakoś tak jest niemrawo. Tutaj na naszym zawsze odpowiedzi i dyskusje są prężniejsze. Pojawił się w mojej A6 objaw rozrządu do wymiany. Czy ktoś z forumowiczów ma dostęp do gratów w dobrej cenie?
  6. Niestety, pojawiły się dwukrotnie, w minionym tygodniu objawy zużytego rozrządu. Ktoś na forum ma może dojście do gratów w dobrej cenie? Silnik CDUC 245 KM 3.0
  7. Tak, rozsypało się koło. Niestety 3 dni wcześniej samochód był na wymianie oleju i mój mechanik nie wychwycił tematu :(. Tak wiec mam jednego mechanika mniej. NA szczęście koło posypało się na stacji paliwowej po zatankowaniu auta.
  8. Panowie, niestety zawiódł mnie dotychczasowy mechanik :(. Podczas przeglądu i wymiany oleju zupełnie przeoczył uszkodzenie tłumika drgań, który się rozsypał oraz pocenie górnej miski olejowej. Poszukuję sprawdzonego człowieka od VAG, konkretnie 3.0 TDI CDUC silniczek mam w aucie.
  9. Wymiana oleju w silniku 25 maja 2022, przebieg 294 012. Wymiana wszystkich rolek oraz koła pasowego wału korbowego 31 maja 2022.
  10. Do laboratorium, aby wiedzieć jak się spisuje.
  11. Dziś olej w silniku - przebieg 281 962. Motul X-Clean +, oraz filtry powietrza, oleju i pyłkowy (przejechane 11 000 od poprzedniej). Olej wysyłam do badania.
  12. Specyficzny chrobot, troszkę jak chrumkanie świnki. Nagranie mam jak chrobotało tydzień przed wymianą.
  13. W poprzedni piątek wymienione koło dwumasowe, z uwagi na narastające chrobotania. Tzn. głośność była taka sama, tylko coraz częstsza częstotliwość pojawiania się odgłosów, wiec aby nie przenosiła się awaria tego elementu na inne decyzja o wymianie. Jedyne dostępne firmy LUK. Po wymianie cicho jak makiem zasiał. W starym po zdemontowaniu było widać, że sypie się z niego coś w rodzaju rdzy/pyłu. Przebieg 278 721. EDIT Zapomniałem dopisać, że wymieniony został także "króciec wody" i ten drugi obok niego (przy chłodniczce oleju). Zaczynało się tam lekko pocić. Zakupione także oponki zimowe Goodyear UG 225/55/17 Gen 1
  14. Totalna cisza...przed chwilą jechałem i nacisnąłem i...obie szyby działają jakby nigdy nic. Czyli "coś" się zaczyna pierdaczyć. Może jakiś przewód w "drzwiach"?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...