Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po wymianie akumulatora po odpaleniu pika


grax

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wymieniałem akumulator i po wymianie przy odpalaniu auta zawsze słyszę sygnał dźwiękowy. Kilka piknięć.

Robiłem także Reset serwisowy i oleju.

Sprawdzałem podpinając się VCDS, że Service Reminder wraca na 1. Powinien być na 0, a gdy go tak ustawię wraca z powrotem na 1 i dlatego pika.

Czy po resecie serwisowym muszę trochę po jeździć, aby pikanie ustało, czy jeszcze trzeba coś ustawić VCDSem?


Może to wina któregoś błędu? Może po odłączeniu aku coś się rozkodowało?


Address 07: Control Head


1 Faults Found:


01042 - Control Module; Not Coded

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 7

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Time Indication: 15


i


Address 17: Instruments (J285)


1 Fault Found:

00003 - Control Module

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Freeze Frame:

Fault Status: 01100101

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 147

Mileage: 185679 km

Time Indication: 0

Date: 2015.07.25

Time: 13:20:46


Może kto wkleić, jakie powinny być ustawienia Instrument Cluster w Adaptation poszczególncyh kanałów aby błąd zniknął?

Edytowane przez grax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zle zrobiony serwis :) opis jest na FORUM

Żle zakodowany sterownik 07 control head

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakodowalem sterownik i błąd zniknął Ale pika dalej. Nie wiem co jest nie tak. Po odpaleniu auta słyszę kilka pikniec.

Service reminder wraca mi na 1.

Robiłem service reset itd ale wraca i pika. Jakie wartości mają być na poszczególnych kanałach aby było ok? Może Jeszcze coś trzeba zRobić abY nie wracalo na 1 i nie pikalo

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, moze nie na temat watku ale tez zwiazane z aku i moze skonczyc sie jego wymiana :)

Mam taka przypadlosc autko stalo w garazu 3 tygodnie i calkowicie padl akumulator ale po naladowaniu odpala natomiast po przejechaniu pewanego dluzszego dystansu gasze silnik i ponownie chce uruchomic to sytuacja z brakiem pradu sie powtarza.

Moze mi ktos z kolegow powiedziec co jest grane? :facepalm:


Moze trzeba go zakodowac od nowa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, moze nie na temat watku ale tez zwiazane z aku i moze skonczyc sie jego wymiana :)

Mam taka przypadlosc autko stalo w garazu 3 tygodnie i calkowicie padl akumulator ale po naladowaniu odpala natomiast po przejechaniu pewanego dluzszego dystansu gasze silnik i ponownie chce uruchomic to sytuacja z brakiem pradu sie powtarza.

Moze mi ktos z kolegow powiedziec co jest grane? :facepalm:

Moze trzeba go zakodowac od nowa ?

Możesz spróbować.

Przejdz na 19 - CAN w VCDS i ustaw akumulator zgodnie z tabelką:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/246890-zmiana-i-kodowanie-akumulatora/#entry3549029

---

Co do mojego problemu.

Nagrałem filmik, który wszystko przedstawia i wyjaśnia.

Może podpowiecie. Będę wdzięczny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wartość na nieobciazonym aku musi być min 12.4v

Akumulator jest nowy.

Dalaczego mam takie wartości???

Pewnie od tego pikanie.


Co może być? To nowy aku. Może coś z klemami albo co hmm...


Screa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dzwiek jest bardzo dziwny i nie wiem od czego jest

Inspekcje masz dobrze ustawiona czyli na 1 czyli SERVISE DUE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dzwiek jest bardzo dziwny i nie wiem od czego jest

Inspekcje masz dobrze ustawiona czyli na 1 czyli SERVISE DUE

Aha jak jest na 1 to właśnie jest ok tak?

Tu kiedyś osoba pisała i miała identycznie, ale nie ma rozwiązania:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/102431-b5-aeb-przed-uruchomieniem-i-w-czasie-jazdy-wlacza-sie-sygnal-dzwiekowy/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawione masz na service due ( bo tak ustawiłeś) i jest ok

Nie ma co porównywac sygnały dzwiekowego z modelem B5 :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wiem dlaczego mam te 10 stale L sygnałów. MożE po jakimś dystansie zniknie to.. :/

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Temat nieaktualny.
Okazało się, że poprzedni właściciel zostawił w aucie Bluetooth a wypiął panel sterujący.
To on dawał te sygnały po odłączeniu akumulatora teraz.
:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...