Skocz do zawartości

grax

Pasjonat
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grax

Informacje

  • Imię
    Gracjan
  • Miasto
    Kołobrzeg

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

655 wyświetleń profilu

Osiągnięcia grax

1

Reputacja

  1. Sprawdziłem dzisiaj i we wtyczce od modułu sterującego pompa jest normalnie napięcie 12V. Pompa jest wymieniona na nową. Bezpiecznik od pompy w porządku. No to co może być Jedynie co mi przychodzi o głowy to sterownik od pompy (tam też jest przekaźnik) może padł. Wymieniłem na drugi ale używka i może też wadliwe. Zastanawiam się czy jeszcze coś innego może ale jeśli jest napięcie itd to już nie wiem sam
  2. Jak ktoś pomoże szybko znaleźć przyczynę to za pomoc $ ? ja już nie mam pomysłu
  3. W tej wersji nie ma przekaźnika do pompy paliwa. W module pompy paliwa jest. Moduł na pewno ok bo wymieniony i pompa też nowa.
  4. Witam serdecznie. Nagle się to zdarzyło. Auto zaczęło słabnąć i zgasło. Przy próbie odpalenia silnika uruchamiał się na chwilę i gasł. Po odczekaniu paru minut odpalił i znowu wszystko było ok. Usterka jest do dziś. Wymieniona pompa paliwa na nową, modul od pompy paliwa itd. Dalej to samo. Bezpiecznik sprawdzony jest ok. Błędy jakie są to: P025A - Moduł pompy paliwa w obwodzie sterowania/obwód otwarty P025C - Moduł pompy paliwa o obwodzie sterowania, niski sygnał w obwodzie Jak występują te błędy to nie słyszę aby pompa się załączała i pracowała. Za jakiś czas uruchamiam silnik i błędu nie ma a pompa słyszę pracuje normalnie. Potem następnego dnia po odpaleniu auta ponownie te błedy i pompa nie pracuje. Jak sprawdzić multimetrem czy jest prawidłowe napięcie po odpaleniu auta na wtyczce od pompy oraz modułu. Dostęp mam tylko które kolory kabli mam zmierzyć multimetrem we wtyczce? Jakie powinno być wtedy napięcie? Nie wiem co może powodować, że raz to działa i pompa śmiga a raz błędy i nie działa. Wiązkę przy pompie sprawdzałem nie ma naderwanych kabli. Co mogę jeszcze sprawdzić, aby dojść czy jest prawidłowe napięcie na pompie oraz jak dojść z tym, że raz się załącza a raz nie. Gdzie szukać przyczyny? Z góry dziękuje za pomoc
  5. grax

    Nawigacja z AliExpress

    Tzn, że w Audi z Joystick'iem też działa bez problemu i mogę nim także obsłużyć system?
  6. W silnikach benz jest tylko raczej ten jeden - termostat z pompą wody.
  7. Witam. Ostatnio pojawił mi się problem ze wskazaniem temperatury silnika. Poprawnie silnik powinien się rozgrzać i trzymać 90 stopni. Aktualnie po przejechaniu kilku km wskazówka temperatury idzie do góry, ale zatrzymuje się gdzieś na 70 stopni a potem zamiast iść wyżej spada trochę w dół (gdzieś do 60 stopni). Następnie idzie znowu trochę do góry. Czy to na 100% termostat do wymiany czy może jakiś czujnik ? Czytałem, że w silnikach Diesla prócz termostatu jest jeszcze jakiś drugi czujnik. A jak jest z benzynowych? Jeżeli termostat lub czujnik to jaki najlepiej, aby bez problemu wszystko grało? Z góry dziękuję!
  8. Ten opis właśnie znalazłem i się zastanawiam czy na ten objaw który opisałem po tym chomiku to pomoże. Jak po IPL nie chcę odpowiadać hmm.
  9. Chciałbym wiedzieć jak w tym przypadku (objawu) to zrobić. Sprzęt mam
  10. ale pytam w tym przypadku jaki sposób się obiera. Czy trzeba na nowo programować flash czy coś innego. Jeśli jest czarny ekran i kontrolki navi się nie palą to wygląda jakby ten "chomik" wykasował cały flash. Albo wrzucił jakiś wadliwy firmware do pamięci.
  11. W jaki sposob? A jesli uzywana jednostka nie dziala (nieszczesny chomik) - objawy - czarny ekran, nie pala sie kontrolki od sterwania navi. Idzie to zrobic jakos - dotyczy tego objawu ? Podpowiesz jak w tym przypadku?
  12. Podpoiw kto jakim sposobem można zreanimować MMI 3G Basic po nieszczesnym chomiku ? Objawy - czarny ekran, kontronki od sterowania navi sie nie pala. @wrclaguna podpowiedz prosze jakim sposobem naprawic ten objaw
  13. Takie pytanie. Posiadam MMI 3G Basic 8R1035652A Jeżeli kupię drugie MMI o identycznym numerze i wsadzę do auta będzie od razu wszystko śmigać bez problemu?
  14. Wlalem ciepły płyn i po chwili wszystko działa. Silniczki działają. Tyle że miał zbiornik płynu pełny A przy odpalaniu auta pokazuje aby uzupełnić. Czujnik tak nagle by padł przy mrozach. Może jeszcze poczekać do jutra i zobaczę lub nie podepne pod komputer i sprawdzę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...