Skocz do zawartości

loocash

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O loocash

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia loocash

0

Reputacja

  1. Podejrzałem obecne różnice ciśnień. Nic się po praniu nie zmieniło. Piszą że powinno być poniżej 200. Nadal jest pod 300. Moim wnioskiem jest, że nie warto tego ruszać póki samochód wyraźnie tego nie zasygnalizuje.
  2. Uprałem tego dpfa. 1200zł w Warszawie z robotą. Przy przebiegu 270 popiołu trochę ponad max. Ciśnienie do 300 (powinno być niby do 200, ale może zależy też od mocy). zgodnie z pomiarami, nie był zapchany no ale też już pewnie nie pochodziłby za długo. Oleju nie przybywało... Ale też nie ubywało, więc mógł sobie trochę paliwem uzupełniać... Generalnie można było jeszcze z rok pojeździć. Mechanik biadolił, że akurat w tej wersji jest lipa z wyciągnięciem - musiał coś powiedzieć, żeby lżej było zapłacić. Robiłem w Czysty DPF na Ursusie - nawet uprzejmy chłop to robi. Mogę polecić. Natomiast czy polecałbym się spieszyć tak jak ja? Nie podglądałem parametrów - jak będę miał czas to zobaczę i podeślę. Ale znając życie przy tym przebiegu za chwilę jebnie turbina i będę prał drugi raz.
  3. Ok. Rozumiem. A macie jakis pomysł na te wtryski? Dawać wszystkie 4 na testy? Pobawić się w zmianę kolejności? Kusi mnie zamiana 3 i 4. Kupić jeden zamiast dwójki?
  4. Sugerujesz prać mimo że ma prawidłowe różnice ciśnień? Nie chce się za to brać bez konieczności - mechanicy zawsze mi coś psują przy okazji :) Zawsze, zawsze robota źle się kończy i zamiast dnia samochód stoi trzy plus szukanie zepsutej czesci na szybko
  5. Dwa wtryski padły ze starości niecały rok temu. Układ był czysty. Nie ma tam co czyścić i regenerować. 3i4 zostały wymienione na nowe. 1i2 przeszły wtedy testy. Kiedys to lepiej rozkminiałem... Było jakoś tak że 1i3 i 2i4 są "polaczone" i suma musi być zbliżona do 0. Stąd moja sugestia że padł 2 a 4 jest prawie nowy więc robi korekty z powodu 2.
  6. Dziękuję za pomoce. Nie miałem ostatnio czasu drążyć temat... Powiedzcie mi jeszcze proszę: 1. Kiedys jak padly dwa wtryski to wykresy ich pracy mocno szalały przy obciążeniu. Teraz jest w miarę stabilnie ale na jałowym mają tak: -0.01 0.84 0.12 -0.95 Trzeci i czwarty wtrysk mają kilka miesięcy. 1 i 2 przeszły wtedy testy. Czy powyższe wyniki mogą oznaczać koniec wtrysku numer dwa? 2. Skąd bierze się ta wartość ilości popiołu w dpf? To jest jakieś szacunkowe? No bo podejrzałem sobie jeszcze różnice ciśnień kilkanaście km po wypalaniu. No i na jałowym jest 4hPa. Przy 2500 na postoju 15hPa. A przy pałowaniu dochodzi do 150hPa. Gdzies czytałem że po Dieselgate się często wypala i generalnie, że się robi lipa - a tym ktoś niestety pojechał na "poprawkę". Nie wiem czy to prać... Z doświadczenia nietrafionych diagnoz wiem, że to nie pomoże
  7. Mam to od kilku dni. Ale zdążyłem w międzyczasie wyjeździć do zera i zatankować. Muszę jeszcze pojeździć i popodglądać wtryski - może te dwa stare też się skończyły... No objaw właśnie specyficzny. A egra czyścić przy okazji prania dpf? Ci co pierom to egra też ogarniają?
  8. Widzę teraz, że graniczna wartość to 60g Spieszyć się z tym jak "prawdopodobnie" nie to jest powodem szarpania? Czyścić czy wycinać? Macie kogoś w Warszawie? Wygląda mi to trochę na jakieś przymykanie przepustnicy... Albo się paliwo przypowietrza? Filtr paliwa ma z 10tys.
  9. Ale od Dpfa by szarpał? Oil Ash Volume - 0.18l Oil Ash Volume - 75g Soot mass calculated - 24g
  10. Hej. Poratujcie proszę. A4 B8 CGLD 163km, 270tys Podszarpuje przy "pałowaniu" na zimnym. Miałem ostatnio 3 przypadki, że musiałem przycisnąć zimnego żeby gdzieś tam wjechac i mam taki objaw jak wypadanie zapłonów tylko mała częstotliwość tak z 3 razy na sekundę. Troche podobne do utraty trakcji. Szybko przechodzi. Wymienione 2 wtryski pół roku temu, wtedy szarpał podczas przyspieszania zawsze, tylko z większą częstotliwością). Mam go od ponad 150tys zrobiłem już kiedys dwumase i przeguby (niepotrzebnie). Obstawiam egr bo nigdy nie dotykałem. Bo turbina to chyba nie umie powiedzieć, że się zaraz skończy? Błędów w vcds brak. Dpfa od zawsze wypala jakoś często może nawet co 300km. Dzięki z góry za pomoc.
  11. Postanowiłem założyć temat i samemu sobie odpowiedzieć. Oczytałem się na temat problemu, przeszedłem swój przypadek trafiając kilka razy na ślepą uliczkę. Oczywiście nie musi tak być u wszystkich ale może komuś pomoże. A4 B8 fl CGLD 260tys manual Fwd Mój od 100tys. W miarę świeży dwumas - bo kiedyś się docisk skończył. Generalnie jak w temacie: Drgania o dość wysokiej częstotliwości, całej budy przy przyspieszaniu przy większych prędkościach głównie 4-6 bieg. 1800-2400 obrotów. Rozmazuje w lusterku. Drgania drążka, telefonu w uchwycie. Na kierownicy nic nie czuć. Brak błędów na komputerze. Widziało to kilku mechaników i przyznawało od razu, że mogą tylko wymieniać części na pałę. Czyta się czyta i Internet każe mniej więcej tak jak robiłem: - przeguby wewnętrzne - ma to oczywiście sens. Wymieniłem prawy bo wydawał się luźniejszy. Potem półoś cała lewa - używka bo czułem, że to nie ta droga. - sprawdzenie wtrysków według vcds - korekty na jałowym. Sprawdzenie wysokiego ciśnienia, opiłków w sitku na pompie. Wszystko OK. - piszą też coś ludzie o Egr - coś tam popatrzyłem na kompie i przejechałem się z odpiętą wtyczką. Nic nowego nie wyszło. - idąc dalej kupiłem wszystkie poduszki. Zdążyłem je zwrócić ponieważ: Przyszło mi do głowy pojeździć z odpalonymi wykresami z Korektami Wtrysków. Zbiło mnie wcześniej z tropu - korekty na jałowym były bardzo OK. No i wyszło, że przy dodawaniu gazu czwarty wtrysk jest mocno korygowany w dół. Na maszynie potem wyszedł na nim wysoki przepływ przeciekowy powrotny - głównie pod obciążeniem. Czyli wtedy kiedy nim szarpało Do tego lekko niefajny wyszedł też trzeci - to mnie trochę zasmuciło. No ale co zrobić... Kupiłem dwa nowe. Problem rozwiązany. Oczywiście nie sugeruję od razu robić wszystkim wtrysków. Pozostałe pomysły są bardzo rozsądne. Ale warto na to zwrócić uwagę. Na wykresach w trakcie jazdy widać je dość dobrze. U mnie te drgania - oczywiście słabsze - ale częstotliwością przypominały padniętą cewkę na benzynie. Co by się trochę zgadzało ale zmyliły mnie te początkowo poprawne korekty.
  12. Witam. Poratujcie proszę olejem do manuala. Wauzzz8k1ea008470 Ten Ravenol podobno dobry i tani? 4 czy 5 litrów?
  13. To może i ja poproszę o dane oleju i ilość: wauzzz8k1ea008470 Widzę głównie RAVENOL MTF-2 75W80 4L ale nie zaszkodzi potwierdzić. Przy okazji: Zbieram się też z dwumasą - i jak podaje według parametrów silnika 2.0 163KM to wychodzi coś taniego a po vinie już podają mi od wersji 177 - komplet koło 4k. Oryginalne sprzęgło + dwumasa LuK 415086910 do 50% taniej WWW.SPRZEGLA24.PL Sprzęgło z kołem zamachowym LuK 415 0869 10 z gwarancją 2 lata i wysyłką w 24h gratis. Zamów i odbierz 10% rabatu na montaż. Sprawdź ofertę na Sprzegla24.pl. Może ktoś potwierdzić? Dzięki.
  14. ROZWIĄZANIE KIEROWNICA JAK POTENCJOMETR Idzie zima. Temat będzie wracał. Ja rozwiązałem go na wiosnę i... Zapomniałem się pochwalić. Naczytałem się po zagranicznych forach - różnie ludzie piszą, że aktualizacja działa tylko jak przeskakuje przez zero najczęściej. Albo, że to zatarty krzyżak. U mnie na zimnym silniku na trasie działała jak gałka od mmi - ciężko było się na pasie utrzymać. Nie pamiętam numeru aktualizacji ale jak dobrze zagadacie, to serwis audi ją znajdzie - lub dajcie znać to ja odszukam. Generalnie zrobiłem to przy okazji akcji serwisowej wymiany nagrzewnicy. Koszt 140zł z myciem Była już wiosna, więc nie miałem pewności czy pomogło. Problem nie wystąpił do dnia dzisiejszego. Gość z Audi mówił, że nie wie o co chodzi i że może nie pomóc... Pomogło. Róbcie śmiało. Aktualizacja Układu Wspomagania. Dotyczy roczników około 2013.
  15. Hej. Czy ktoś z B&O mógłby sprawdzić poprawność tego materiału: WeTransfer - Send Large Files & Share Photos Online - Up to 2GB Free WE.TL WeTransfer is the simplest way to send your files around the world. Share large files and photos. Transfer up to 2GB free. File sharing made easy! Jest to wielokanałowe aac. Pójdzie normalnie z karty pamięci. Robię event dla Audi B&O i testując to u siebie wyszedł mi dziwny problem w moim samochodzie. U mnie lewy tylny głośnik jest zamieniony z basem czy jakoś tak - generalnie nie gra ten co trzeba. W innym samochodzie jest ok. U mnie jak robię test vcdsem to grają te co trzeba - tylko tak jakby B&O źle interpretował kanały w nagraniu audio. Zobaczcie proszę jak to gra u Was... Dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...