Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o analize logów


Teopeo

Rekomendowane odpowiedzi

Problem oraz to jakie błedy wyrzuca vag zamieściłem w tym temacie http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_blad_17965-t51701.0.html poniżej zamieszczam logi prosze o pomoc w diagnozie co jest nie tak

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a5b8bbb7931ebb2.html

008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3142c38fc648f424.html

010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eaf70fe5ec58bb83.html

011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6cf54872a58c0e66.html

ps.podziękowania dla lukaszr i szogun0 za wczesniejsze wskazówki i pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na poczatek podmien na nowy zawor N75 [jak nie pomoze to bedziemy myslec dalej]

to napewno jest 1Z ... po mapa doladowania jak w AFN-ie :mysli:

po dokladniejszym przejrzeniu ....

cos mi sie tu nie zgadza ... nr sterownika odpowaida silnikowi ALH w seatach [90 PS z VTG] :mysli:[br]Dopisany: 06 Listopad 2008, 20:00_________________________________________________a wiec wszystko juz jasne ... [kolega skontaktowal sie ze mna na gg i wyszlo na jaw] :wink4:

auto to seat ALH 90 PS .... i w takim wypadku zmienie sie postac diagnozy ...

sprawdzic szczelnosc podcisnien od zaworka N75, potem go podmienic ... a jak nie pomoze to wywalic turbo na stól i czyscic ... [najbardziej prawdopodobne]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spore przeładowanie. Sprawdź sztangę jak się porusza(BS) i sam ją poruszaj. Logi BS z 003 i 011 by się przydało zobaczyć.

Spanky już chyba wszystko nakreślił :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodziło o to. Jeszcze raz:

a. próba statyczna

warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej].

grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018.

grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:

- grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s;

- grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać];

- grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać].

W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START

Czy jest już jaśniej :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mogę aktywować vag com 311.2 a w polskim vagu 4.9 nie ma możliwości zapisu logów jedyne co udało mi sie uzyskać to cos takiego:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/025623d75c9a2b48.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e7ebfaf9d155a3a.html

Nie wiem czy to cokolwiek daje ale jeśli ktoś jest wstanie na podstawie tych wykresów pomoc to będę wdzięczny

_________________________________________________

Rozumiem ze z powyzszych wykresów nie da rady nic wywnioskowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko juz zostalo napisane [tzn. napisalem :naughty:] co masz zroic ... reszta jest nie potrzebna ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...