Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Logi po wymianie sprzegła - proszę o analizę


MBK

Rekomendowane odpowiedzi

Miesiąc temu (jakieś 800km temu) oddałem furkę do mechanika na zmianę sprzęgła. Pojeździłem trochę, zatankowałem i trochę się zdziwiłem. Pali o wiele więcej niż przed wymianą sprzęgła, poza tym wydaje mi się, że chodzi minimalnie głośniej. Nie wiem dlaczego dopiero teraz pomyślałem o zrobieniu logów. Na razie tylko statyczne.

Więc prośba o analizę:

BS.000

47bfa51c7f244c14.jpg

BS.003

fea186349fcdfb5f.jpg

BS.004

6dbfd46c705139d0.jpg

000

93eddbbd0c876715.jpg

001

fc987246ce200a69.jpg

003

70d309f7c210cfde.jpg

004

4e43a35b993c1015.jpg

Nie znam się za bardzo ale chyba zapłon ma wartość za niską? czy to może być w jakiś sposób wynikiem wymiany sprzęgła? nieostrożności mechanika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przestaw kat w granice 60 ... bedzie lepiej i spalanie i glosnosc pracy silnika ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomniałem dodać, że podczas logowania BS mrugała kontrolka świec żarowych - to normalne?

znalazłem instrukcję na forum, więc w sobotę się za to wezmę, o ile pogoda pozwoli.

tylko ze w instrukcji pisze, że dla 1Z powinno być 49-54, to ciągnąc do 60 czy ustawić tak jak w instrukcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie wróciłem po regulacji. ustawiłem w okolicach 54, bo tyle było na pompie wybite.

oczywiście jak zawsze w moim przypadku nie obyło się bez zdejmowania osłony silnika bo mi nasadka spadła :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...