suchy125 0 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 witam mam problem z moja audi a mianowicie na zimnym wspomaganie chodzi elegancko a jak sie nagrzeje to ciezko chodzi i to bardzo ciezko czego to moze byc wina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 pompa pada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy125 0 Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 pompa nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 hmm, odpowietrzona dobrrze ? Nie pieni sie płyn na pracującym silniku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy125 0 Opublikowano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 wiec jest tak mój brat miał a4b5 ale niestety miał wypadek i auto poszło na czesci wiec ja od niego wziełem pompe bo moja wiszczała załozyłem jego pompe odpowietrzyłem i na zimnym jest wszysko ok a gdy płyn sie nagrzeje to wspomaganie chodzi bardzo ciezko u niego było wszysko ok nawet po wypadku silnik odpalał i wszysko chodziło idealnie tylko d*pa była skasowana. dodam jeszcze ze auto po wypadku stało jakies 2 lata zanim wziełem pompe a po zalaniu płynu i odpowietrzeniu płyn z czerwonego zmienił barwe na taki brązowy,czarny . moze płyn jest zły???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Ja do siebie lałem Febi zielony, z normą 004000. Wymień płyn jeśli to nie pomoże, dalej stawiam na pompe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy125 0 Opublikowano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 ja to zalałem jakis ze stacji paliwowej za 18zł za litr koloru czerwonego i jest on taki rzadki jak woda jaki płyn najlepiej zalac i ile on kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romeck 0 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Czyli jednak pompa nie jest nowa jak pisales... Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Ja za Febi zapłaciłem coś koło 50zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy125 0 Opublikowano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 no taka nowa prosto ze sklepu nie jest ale jest w bdb stanie i u brata wszysko chodziło perfekcyjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seta-1.8t 0 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Jak nalales czerwonego jak piszesz to pewnie ATF ktory nie ma tam prawa bytu. a tym bardziej ze stacji, pewnie sprzedawca sie pomylil. Zalej zielony febi tak jak radzi kolega wyzej a najlepiej przeplukaj uklad tym nowym plynem i powinno pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy125 0 Opublikowano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 dzis zalałem zielony ferbi na zimnym ok a jak sie nagrzeje to znowu ciezko chodzi wspomaganie ale gdy dodam gazu to troche lzej ale to nie to co ma byc a i jeszcze jedna rzecz o której zapomniałem wam napisac w zbiorniczku płynu płyn bulgocze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun191 0 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) Sam się borykam z podobnym problemem już od roku. Zaczeło się od nieszczelnego przewodu od wspomagania. co tydzień musiałem dolewać płyn ale wspomaganie działało elegancko, po paru miesiącach stwierdziłem że jednak jest uciążliwe ciągłe dolewanie i zakupiłem nowy przewód i się zaczeła akcja... nowy przewód i juz pompa nie działa, przypadek? cięzko określić ale zakupiłem używaną pompe, objaw ten sam (na wysokich obrotach i zimnym płynie wspomaganie jest), założyłem stary przewód jednak objawy pozostały.., obstawiałem na pompe ze trafiłem na szmelc i zakupiłem nową pompe w sklepie z gwarancją i co? pompa pochodziła 5min po 5minutach rozleciała się nawet autem nie wyjechałem z warsztatu. na gwarancji oczywiście wymienili mi na nową od ręki jednak po zalożeniu następnej pochodziła 20min i też się rozleciała. Obstawiam że jest to wina nowej pompy ale jednak nie oryginalnej (jednak 300zl kosztowała..) . Zakupiłem pompe używaną objawy pozostały i teraz tak jeżdżę na wysokich obrotach zeby skręcać, w warsztacie stoi już maglownica do wymiany i teraz tylko czekam aż wpadnie w moje ręce używana oryginalna pompa o numerach 8D0 145 156 zeby odrazu wymienić cały układ. I tu moja prośba też, jeśli ktoś wie kto może taką posiadać proszę o info. Edytowane 27 Października 2015 przez Piorun191 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się