Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulacja kąta wtrysku


MłoOoOdy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Piszę z problemem, wydaje mi się dość nietypowym. Cały proces regulacji kąta wtrysku mam opanowany, wykonywałem go już w A6 z takim samym motorem jak u mnie i poszło bez problemów. U siebie mam natomiast problem tego rodzaju, że kąt na pewno się przestawia (tzn. są różnice po regulacji w odpalaniu), lecz VCDS w parametrach pokazuje mi cały czas 5-5.6 ATDC (Late). Bez względu jakbym nie regulował, zawsze ten parametr zawiera się w tym zakresie. Tak samo Early, zawiera się w przedziale 13-15 BTDC. Nie wiem teraz co zrobić, ażeby ustawić go odpowiednio. Co może być tego przyczyną ? I czy dałoby radę ustawić kąt bez VCDSa ? Chociaz wydaje mi się, że raczej nie.

Jeżeli ma to jakieś znaczenie to dokładnie tym samym kablem i tym samym laptopem podłączałem się do A6 w celu ustawienia kąta wtrysku i wszystko działało bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może zakres reguacji na fasolkach nie wyrabia i trzeba o ząbek pasek przestawić,.

błędów niema, wtrysk sterujący jest sprawny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędów żadnych nie ma. W jaki sposób sprawdzić wtrysk sterujący?

Jeżeli regulacja by nie wyrabiała, to czy po przestawieniu byłaby różnica w odpaleniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób logi,.

wtrysk sterujący podczas pracy an jałowym sprawny w 004 grupie w engine pokazuje wartość inną niż 0 w 3 kolumnie,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...