Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P1137


Henx29

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po podłączeniu VAG-a wywala mi taki błąd:

17545 Fuel Trim: Bank 1 (Add)

P1137 - 002 - System too rich

Czy ktoś z Was może pomóc z tym czymś?

Auto raczej pracuje równo, nie ma falowania obrotów etc. Ogólnie nie zaobserowałem nic, co zwróciłoby moją uwagę.

Jedynie spalanie trochę większe niż wcześniej.

Proszę o pomoc, dzęki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną zbyt bogatej mieszanki może być albo Sonda albo przepływomierz.

Jeśli masz Vaga możesz sprawdzić w blokach prawidłowe działanie elementów.

Nie dalej jak wczoraj, widziałem temat o diagnostyce dokładnie takiego silnika jak twój, w którym kolega opisywał dokładnie diagnostykę układu dolotowego. Jak znajdę to podrzucę.


Przyczyną zbyt bogatej mieszanki może być albo Sonda albo przepływomierz.

Jeśli masz Vaga możesz sprawdzić w blokach prawidłowe działanie elementów.

Nie dalej jak wczoraj, widziałem temat o diagnostyce dokładnie takiego silnika jak twój, w którym kolega opisywał dokładnie diagnostykę układu dolotowego. Jak znajdę to podrzucę.

Prosz http://a4-klub.pl/index.php?/topic/337354-20-alt-podstawowa-diagnostyka-silnika/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Mateusz. Sprawdziwłęm te bloki VAGiem ale ja zielony jestem w tym, nie ogarniam tego.

Tam jest napisane, że z grupy 32 można już wiele się dowiedzieć. U mnie wygląda to tak:

-4.7 % Adaptation (Idle) Bank 1 Sensor 1

10.9 % Adaptation (Partial) Bank 1 Sensor 1

Wszystko to robiłem na uruchomionym silniku. Wczesniej rozgrzanym do 90 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U ciebie jest mieszanka bogata -4.7 % Adaptation (Idle) Bank 1 Sensor 1 jest to sporo za dużo, wartośc powinna być jak najbliższa zeru.

Kolega Kamil dokładnie opisał co może być powodem takiego stanu. A więc:

- lejącym wtryskiwaczu

- za wysokim ciśnieniu paliwa

- stale otwartym zaworze elektromagnetycznym zbiornika węgla aktywnego

- uszkodzonym przepływomierzu

- zabrudzonej sondzie lambda lub uszkodzeniu jej podgrzewania

- złych wskazaniach z czujnika temperatury cieczy chłodzącej G62

W grupie 002, masa zasysanego powietrza powinna wynosić 2.0 do 4.5 g/s.

Zacznij od próby wyczyszczenia przepływomierza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grupiue 2 mam takie coś:

760/min Obroty silnika

17.3 % Engine Load

3.06 ms Injection Timing

2.94 g/s Mass Air Flow Sensor (G70)

Jutro z rana jade na garaż i sciagne przepływke do czyszczenia. Zrobie pomiary na nowo i zobaczymy co dalej.

Przy okazji posprawdzam nieszczelności oraz injectory czy nie ma wycieków.

Zastanawiam sie czy nie wykrecic sonde i ja przeczyscic tez.

Czyujnik temperatury cieczy był wymieniany jakos rok temu takze powinien byc ok.

Zawór elektromagnetyczny nie wiem gdzie to jest ale sie dowiem.

Jutro napisze czy udało sie wyeliminować problem. Dzieki wielkie za pomoc, zycze miłego dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Własnie wróciłem z garazu i zrobione :)

Wymieniłem sonde sprawdziłem logi i jest OK chyba.

Grupa 32:

z lewej jest 1.5% z prawej 0.0%

Tylko nie wiem dalej czy sa u mnie dwie sondy czy tylko ta jedna.

Tak czy siak działa wszystko ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w grupie 32 patrz na wskazania po przejechaniu minimu 100 km bo dopierwo wtedy one sie ustabilizuja. a poaztyym zeby stwierdzic czy wszystko jest okej zrob logi dynamiczne z kanalow2+31+33 i bedzie duzo wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...