Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Coś zepsułem? Po czyszczeniu przepustnicy i wyłączeniu aku silnik nie odpala


netmaniak

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie koledzy

Robiłem małą kosmetykę pod maską, Naprawiłem wąż od odmy, czyszczenie przepustnicy, i trochę umyłem silnik, po tym wszystkim auto normalnie odpaliło i było OK. Co prawda nie jeździłem ale odpalił i pracował OK. Odłączyłem akumulator bo miałem przerdzewiały kawałek blachy do którego podłączona jest masa od aku do nadwozia, poprzedni właściciel chyba zalał komorę kwasem. Wszystko wyczyściłem, podłączyłem przewód masy do innej śruby, zamalowałem. Włożyłem akumulator i auto nie odpala. Wszystko Świeci, rozrusznik kręci a auto nie pali. Auto posiada oryginalny immobilaizer. Zaczytałem kody błędów i na immobilaizerze jest błąd:

00750 -Warning Lamp 31-00 Open or Short to Ground,(00750 Obwód lampek kontrolnych) błędu nie da się wykasować. O jakich lampkach mówi błąd?

Nie jestem pewien, czy ten błąd ma coś wspólnego z tym, że auto nie odpala ale nic innego mi nie przychodzi do głowy, może coś nawilżało. Adaptacja przepustnicy w VAG-u przebiega pomyślnie.

Może ktoś z Was ma jakiś pomysł.

Pomóżcie proszę

Pozdrawiam

Netmaniak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po myciu silnika, szczególnie wodą trzeba go porządnie przedmuchać sprężonym powietrzem i rozgrzać(wysuszyć) inaczej jak pozostawisz silnik sobie, wilgoć zrobi gdzieś przerwe i nie odpalisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powycieraj go raz jeszcze bardzo dokładnie, wszystko co myłeś. skrobałeś itp, może pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Silnik po 2 dniach stania w garażu odpalił. Początkowo przerywał, gasł, ale męczyłem go aż się dogrzał. Jak ruszyłem zwariowała skrzynia biegów, biegi wrzucała zupełnie losowo:) Pozostawiłem go nagrzanego na kilkanaście godzin, odpalając czasem jeszcze z problemami co 2 godziny i zagrzewając na wolnych obrotach do 90 st. Wygląda, że wszystko ustąpiło, silnik i skrzynia działają poprawnie. Nauczyłem się, że jeśli myć silnik to od razu zapalać i suszyć, suszyć.

Dziękuje i pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...