Faraday 1 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Witam, posiadam najtańsze chińskie radio No Name wsadzone przez poprzedniego właściciela. Z radia ( a raczej głośników ) wydobywa się dziwny świst modulujący równomiernie z obrotami śilnika, na początku jako niedoświadczony użytkownik TDI myślałem że to turbina (świst podobny) ale na biegu jałowym na postoju przecież nie powinno być słychać turbiny, doszedłem że przy wyłączonym radiu świstu nie ma. Nie wiem czy to wina tego chińskiego radia, czy gdzieś jest przebicie na kablach głośników. Radio w przyszłości jest do wywalenia ale na razie są inne priorytety w samochodzie także nie chciałbym teraz kupić nowego radia i dalej słuchać świstu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Też to mam na ori radiu rns-d, ale tylko podczas słuchania ze zmieniarki. Świst zależny od obrotów. Większe rpm = głośniejszy świst. Mam rns-d + bose ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faraday 1 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Czyli to nie wina radia, no trudno ,zamówiłem już nowe korzystając z rat 0% na alledrogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Koledzy a macie w samochodach może zamontowane hidy bo takie akcje właśnie potrafią robic te alla xenony .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) Ja mam zwykłe H7. 99% rzeczy mam ori, albo robione na ori gratach. Fajnie to brzmi przy CVT jak skrzynia powoli zrzuta obroty z 6000 rpm na 3000 rpm. Ja już się przyzwyczaiłem, ale myślałem, że tylko ja tak mam. Wydaje mi się, że któryś kabelek trzeba zaekranować za radiem tylko nie mogę dojść który. I dziwne, że u mnie głównie to jest na CD. Może większe rpm, większe napięcie etc? Edytowane 11 Grudnia 2015 przez Makale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faraday 1 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Ori lampy Bosch przedliftowe W radiu nie mam CD, świst słychać zarówno na SD jak i radiu FM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Nie tylko ty u mnie też coś takiego występuje ale już o tym dawno zapomniałem mało odczuwalne tak że nie ma się czym przejmować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Ty masz manual Wierz mi, że przy CVT na początku to było irytujące. Teraz się przyzwyczaiłem. Ty na manualu nie trzymasz autka przy czerwonym non stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 No w sumie masz rację hehe bajka ja zakładam taśmę Alu na kable hidow i będzie git Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Ale widzisz ty masz hid'y a ja nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubix9417 0 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Witam, miałem podobny problem winowajcą okazały się wtyczki Y "no name", ogólnie świst pojawia się gdy jest problem z masa, alternatorem, ładowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faraday 1 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 (edytowane) Wymieniałem radio na Alpine i świst ustąpił Czyli u mnie radio "NO NAME" było winne Fakt faktem czasem po odpaleniu nie gaśnie u mnie kontrolna ładowania - obawiam się że alternator dogorywa ostatnich dni Edytowane 18 Grudnia 2015 przez Faraday Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubix9417 0 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 ja miałem ten problem właśnie przy radyjku Alpine, miałem rozgałęźnik Y przed wzmakiem na kablach sygnałowych no name, kupiłem marki Hollywood problem ustąpił a co do kontrolki ładowania, zobacz szczotki na regulatorze napięcia. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 U mnie wszystko ORI bose, ori radio RNS-D. Może to przez GALA ? Tylko GALA to prędkość pojazdu, a tutaj świst jest od prędkości obrotowej silnika czyli coś jakby ładowanie / masa bo większe RPM większe ładowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszwidz3 0 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Sprowadź sobie masę na wyjściu z radia najprawdopodobnjiej uwalone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Z kostki ISO pin masy dać do innej masy ? ;p Gdzie za radiem jest blisko dobra masa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faraday 1 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Jeśli szukasz dobrej masy rozejrzyj się za kurczakiem i ryżem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się