zdrojak 0 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Witam forumowiczów, Od ponad miesiąca jestem posiadaczem Audi A4 b6 Avant z 2003 roku z silnikiem AVF. Niestety od ponad tygodnia mam problemy z autkiem, kiedy przekracza 2500 obr/min i przy wciśnięciu mocniej pedału gazu zaczyna nieregularnie szarpać i traci moc. Jak auto stoi to można wkręcić je tylko do 3800 obr/min. Auto odpala bez największego problemu, nie kopci, itp. Brak blędów w sterowniku silnika. Zdaje sobie sprawę, że nie macie szklanej kuli do przepowiadania usterek, ale z jakich bloków mam pobrać dane byście mogli mi pomóc? Logi statyczne to temperatura 90 stopni i z których bloków pobrać dane? Logi dynamiczne to w czasie jazdy w pełnym zakresie obrotów tak? Pozdrawiam serdecznie, Bartek Problem rozwiązany, Filtr paliwa, który miał miesiąc uległ uszkodzeniu i miał za małą przepustowość paliwa. Wymiana na nowy i wszystko wróciło do normy. Edytowane 11 Stycznia 2016 przez zdrojak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Logi statyczne temp min 80st na Vagu. Zrób grupę 4, 13, 18, 23 loguj najlepiej po minucie każdą grupę, 13, 18 i 23 możesz logować razem (jednocześnie). Logi dynamiczne temp tak samo 1500obr pedał na maksa w podłogę i tak do 4 tys, loguj 3, 4, 10, 11 a najlepiej zrób tak, masz filmik: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minik1988 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Witam serdecznie. Mam identyczny problem jak kolega lecz z jednym wyjątkiem. Takie objawy jak kolega mam tylko wtedy gdy rozpedzam samochód np z 1200 ob/min i wtedy np na pierwszym biegu auto nie rozpędzi sie wiecej niż do 2800obr ale wystarczy zdjąć noge z gazu i ponownie wcisnąć i już auto jedzie. Filtr paliwa zmieniony był zaledwie 200km temu oprocz tego nowy egr, wszystkie węzyki od podciśnienia zmienione na silikonowe, turbo wyciągnięte geometria wyczyszczona (chodzi leciuteńko), zmienione na nowe wszystkie uszczelki pod kolektorem ssacym i wydechowym jak i na turbo. Z racji tego że samochód sie tak zachowuje nie dam rady poprawnie wykonać logów dynamicznych. to jedyne co udało sie mi zrobić. http://vaglog.com/log-001_c4WFN.htmlhttp://vaglog.com/log-003_3x7UD.htmlhttp://vaglog.com/log-008_M1tuPl.htmlhttp://vaglog.com/log-010_67N5Sg.htmlhttp://vaglog.com/log-011_0QInX1.html P.S gdy wykonuje logi BS grupe 003 tą od EGR to auto zaczyna szarpać i gaśnie tak powoli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się