szakal21 0 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Koledzy możecie mi wyjaśnić co to za błędy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 557 T Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D05 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06335 5 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent Czy któryś z tych błędów jest poważny? Można z tym jeździć? Nie wiem czy są to aktualne błędy, więc czekam z 2 tygodnie i ponownie będę vag-ował. Zobaczę co się powtórzy. Z góry dziękuje za informację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudineze 21 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 W tym samym dziale co piszesz jest takie coś jak FAQ i wystarczyło poczytać i wszystko jasne. Link proszę bardzo -->KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal21 0 Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Chudineze pod tym linkiem, którym i podałeś nie ma odpowiedzi na moje pytanie - "czy któryś błąd jest poważny?", a przynajmniej ja nie widzę . Nie znam się na mechanice na tyle żeby to samemu osądzić po opisie usterki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 wszystkie bledy sa sporadyczne-wykasuj i zobacz ,czy sie powtarzaja,jesli tak,do przegladu przewody prowadzace od turbo do zaworka n75 i reszta,co od niego odchodzi,moze sie gdzies zagial i wystapilo przeladowanie,albo WG sie przycielo-wykasuj i obserwuj jak bedziesz kasowal bledy,to zresetuj kompa i zrob adaptacje przepustnicy,bo cos tam nie halo i obserwuj co 5-10 odpalen auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal21 0 Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Dzięki za info kolego, a na czym polega "adaptacja przepustnicy"? Przepraszam może za banalne pytania, ale trochę mało się znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 powiem raz,a potem uzyj funkcji szukaj-OK? kasujesz bledy-to wiesz jak zrobic wchodzisz w ADAPTATION i kanal 00 klikasz i wyskoczy info,czy sie zgadzasz na przywrocenie wrtosci ustalonych przez producenta-OK potem najprostrzym,znanym sposobem odpinasz kostke od przepustnicy na wylaczonym zaplonie,poczekaj chwilke,potem podlacz ja z powrotem i przekrec kluczyk-uslyszysz cos ,jakby tyrkniecie w okolicy przepustnicy, odczekaj jakies 45 sek.-miej pewnosc,ze wszystko jest wylaczone,jak radio,czy klima-uruchamiasz silnik i czekasz do uregulowania obrotow-jakies piec minut daj mu pochodzic na wolnych potem sie gdzies przejedz ,powlaczaj wszystko(wyregolowanie nowej mapy wtrysku) po jakichs 5-10 odpalen auta podepnij kompa i zobacz,czy wywala bledy,jesli nie-zrob to samo za jakichs czas,jesli tak-jak wyzej i pamietaj-nastepnym razem wpierw przeszukaj forum,potem zakladaj watek-bylo na sto procent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się