Mateusz Krysiak Posted March 9, 2016 Posted March 9, 2016 (edited) Witam. Mam problem z moją A4, skrzynia automat. Podczas ruszania gdy próbuję ruszyć gwałtownie zdarza się, że samochód szarpnie (tak jakby zadziałało ASR) i gaśnie. Podczas ruszania "normalnego" nie ma żadnego problemu. Zauważyłem też, że na autostradzie Przy jednolitym przyspieszaniu od 50 do 140 Km/h, przy wchodzeniu na 120km/h nagle rosną obroty i czuć szarpnięcie, potem już jedzie normalnie, nie zdarza się to za każdym razem ale się zdarza. Cała sprawa pojawiła się po przejechaniu po autostradach 700 km w jeden dzień i od tamtej pory mam takie problemy. Co może być przyczyną? Nagrałem filmik na autostradzie. Widać na nim jak po przekroczeniu 135 km/h nagle na sekundę wzrastają obroty i jadąc autem czuć jak lekko zwalnia, potem już jedzie normalnie. Bardzo proszę o podpowiedź co to może być. Mi wydaje się że to problem ze skrzynią biegów. Skrzynia: 5-biegowa aut. tiptronic Edited March 9, 2016 by Mateusz Krysiak
zabiello Posted March 10, 2016 Posted March 10, 2016 Skrzynia: 5-biegowa aut. tiptronic Z FWD w B8 nie było 5-cio biegowego tiptronica, 2.0 FWD to multritronic, dodatkowo sama charakterystyka przyśpieszania na to wskazuje.
Mateusz Krysiak Posted April 6, 2016 Author Posted April 6, 2016 Naklejka z kodami pokazuje inaczej. chyba, że źle ją rozkodowałem http://zapodaj.net/2e631b08f447c.jpg.html Sprawa wyjaśniona. Sprzęgło dogorywa i czeka mnie wymiana A i proszę o podpowiedź dlaczego na naklejce z kodami wyposażenia mam: 0G7 = 5-biegowa aut. skrzynia biegów tiptronic Czy ja źle to rozkodowuje?
House Posted April 6, 2016 Posted April 6, 2016 Zobacz pozostałe kody od skrzyni biegów. Może to S-tronic?
Mateusz Krysiak Posted June 6, 2016 Author Posted June 6, 2016 (edited) Hej. Okazała się że skrzynia się rozsypała więc została wymieniona w poznaniu. Teraz mam wrażenie, że sprzęgło bardzo szybko chwyta (nawet z nogą na hamulcu podczas zmiany z R na D czuć lekkie szarpnięcie). Mam ponoć przejechać spokojnie, bez szaleństw 1000 km i będzie ok. Przy zmianie z D na R i zbyt szybkim puszczeniu hamulca samochód mi zgasł, czy tak powinno być świeżo po wymianie skrzyni i przeprogramowaniu układu? Ponoć mam skrzynię 7 stopniową, nawet nie wiedziałem, że takie montują w A4 b8 Edited June 6, 2016 by Mateusz Krysiak
miccio Posted August 16, 2016 Posted August 16, 2016 Hej. Okazała się że skrzynia się rozsypała więc została wymieniona w poznaniu. Teraz mam wrażenie, że sprzęgło bardzo szybko chwyta (nawet z nogą na hamulcu podczas zmiany z R na D czuć lekkie szarpnięcie). Mam ponoć przejechać spokojnie, bez szaleństw 1000 km i będzie ok. Przy zmianie z D na R i zbyt szybkim puszczeniu hamulca samochód mi zgasł, czy tak powinno być świeżo po wymianie skrzyni i przeprogramowaniu układu? Ponoć mam skrzynię 7 stopniową, nawet nie wiedziałem, że takie montują w A4 b8 z tego co wiem, to po filmiku widać jednoznacznie, że jest to skrzynia multitronic. dla silnika 2.0 TDI - skrzynia automatyczne : multitronic 7-biegowa S tronic multitronic dla napędu na przednią oś, 7-biegowa S tronic dla napędu na cztery koła
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now