Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 APT] Nietypowa praca zimnego silnika


tomekrst

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam następujący problem, mianowicie sekwencja (STAG) zbyt szybko jak dla mnie przełącza się na gaz. Zdarza się, że po wyjechaniu z parkingu, po 50 m już się włącza, mimo, że gazmajster ustawił temperaturę przełączania na 50stopni. Skutkuje to tym, że silnik szarpie, dławi się, a gdy hamuje biegami strzela z wydechu. Problem mija bezpowrotnie gdy tylko podniesie się wskazówka temp płynu na desce. W czym może być problem ? Wymieniony czujnik temperatury i termostat. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, wszakże w bliskiej okolicy mojego miejsca zamieszkania (nie, nie zmienię miejsca zamieszkania) nie mam zbyt wielkiego wyboru jeśli chodzi o warsztaty specjalizujące się instalacjami gazowymi. Pytam więc celem ustalenia prawdopodobnej przyczyny mojego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, może czujnik temperatury reduktora coś nie hula ?

Fajnie by było jakbyś kupił sobie interfejs do tego staga i sam zobaczył co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem nieco o tym co piszesz i rzeczywiście trafiłem na jakiś trop, mianowicie pewna osoba pisała, że program od gazu pokazuje kilka rodzajów czujników i w jego akurat przypadku czujnik który miał zapisany domyślnie przy temperaturze otoczenia 7 stopni wskazywał około 20, pomogło mu wybranie czujnika który podawał zbliżone temperatury z temperaturą obecną silnika. Postaram się zdobyć takowy kabelek i pogrzebać, dzięki.


Zapytam jeszcze o jedną sprawę tutaj, żeby niepotrzebnie nie tworzyć nowego tematu. Podczas przeglądu gazu jakiś czas temu komputer wskazał kilka starych błędów dotyczących spadku napiecia poniżej 9V. Zlekcewazyłem to, bo od dluzszego czasu nie działo się nic niepokojącego. Niedawno jednak samochód nie chciał odpalić,kręcił długo, dodatkowo zaświeciła się kontrolka EPC. Na centralce, zamiast zaświecić się poziom gazu, a na dole migać dioda (jak to przy odpalaniu na benzynie), świeciła się tylko na stałe kontrolka na dole. Po naładowaniu akumulatora odpaliła bez problemu. Czy to możliwe, że komputer gazowy blokuje rozruch, pomimo tego, że startuje z benzyny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem problem z akumulatorem, spadało do 8V i miałem z 200 błędów na kompie LPG, naładowałem akumulator i błędów na razie nie ma :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem problem z akumulatorem, spadało do 8V i miałem z 200 błędów na kompie LPG, naładowałem akumulator i błędów na razie nie ma :D

Mam pytanie, czy miałeś problem z rozruchem na benzynie podczas takiego spadku ? Bo mi na benzynie kręcił, ale nie chciał odpalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku kręcił z 7 sekund po całej nocy ^^

Teraz po całej nocy tak z 2 sekundy pokręci i łapie, naładuj aku.

Ja mam nowy aku, oddałem na gwarancję i mi goście powiedzieli, że był rozładowany, naładowali i póki co działa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...