Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z podcisnieniem 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

mam problem z podciśnieniami w audi a4 b5 1.8t. jak kupiłem to był odłączony i nie zaślepiony wężyk od egr a drugi od kolektora ssącego wężyk był zaślepiony od przodu auta. auto zaczyna ciągnąć od 3 tyś obr. jak jest tak zrobione. jak podłącze wężyka do kolektora to zaczyna juz ciągnąc od około 1,5 tys obr. ale turbo wyłącza sie przy 3 tyś obr. możne to być problem z dodatkowym powietrzem tym z przody co mam koło turba, bo mam uszkodzone?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...