Czadnowski Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 witam. mam problem z podciśnieniami w audi a4 b5 1.8t. jak kupiłem to był odłączony i nie zaślepiony wężyk od egr a drugi od kolektora ssącego wężyk był zaślepiony od przodu auta. auto zaczyna ciągnąć od 3 tyś obr. jak jest tak zrobione. jak podłącze wężyka do kolektora to zaczyna juz ciągnąc od około 1,5 tys obr. ale turbo wyłącza sie przy 3 tyś obr. możne to być problem z dodatkowym powietrzem tym z przody co mam koło turba, bo mam uszkodzone?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się