Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Nowa VP44 a auto nie uruchamia się


kola

Rekomendowane odpowiedzi

Współczuję koledze przejść i gratuluję końcowego sukcesu. Wyciągnąłem wniosek żeby pewne GRUBE rzeczy zlecać w całości regeneracja-montaż-uruchomienie. Co do pochodzenia brudu w pompie to przypomina mi się sytuacja gdy jakiś silnik po przerwie "regeneracyjnej" startował słabł i gasł. Był kompletnie zapchany filtr paliwa (ubite paprochy widoczne przez wlot do filtra) i wężyk dolotowy był sztywny i chrzęścił przy zginaniu. Oględziny wykazały że WĘŻYK BYŁ WYPEŁNIONY PAPROCHAMI na odcinku 20cm. Czyli jak zabraknie miejsca w filtrze paprochy gromadzą się w wężyku. Jak się tego nie wyczyści to śmieci z wężyka wypadają w oczyszczone miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...