Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężkie odpalanie po dłuższym postoju (drgania silnika)


Karol94

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich.

Opisywany samochód :

Audi A4 1999 r.

1.9 TDI 90KM

Oznaczenie silnika : AHH

Problem polega na odpalaniu samochodu po dłuższym postoju, kręci około 2-3 sec, silnik nierówno pracuje przez jakiś czas (niżej zamieszczam filmik jak to wygląda). Zauważyłem kiedyś że jak samochód miał pełny bak stał na górce (pochylony maska w dół) to odpalił na widok kluczyka w -12, z tego co wyczytałem w internecie możliwe jest to że paliwo się cofa do zbiornika, wiem że można zamontować zawór zwrotny przed filtrem paliwa, albo pompą, ale jest to maskowanie problemu a nie usunięcie. Chciałbym powymieniać również przewody paliwowe prosiłbym o jakiś schemacik. Czekam na porady, pozdrawiam.

Odpalanie po nocy:

http://www.dailymotion.com/video/x445mcp_pierwsze-odpalanie-po-nocy_auto

Drugie odpalanie:

http://www.dailymotion.com/video/x445n1r_drugie-odpalanie_auto

Dzisiaj parę godzin samochód postał na lekkiej górce pochylony do tyłu... poszedłem odpalić. Telepało nim przez parę sekund, później coś dziwnego się stało tak jakby brakowało mu paliwa obroty spadły na moment i wróciły do stanu początkowego. Dawka początkowa kanał (001) jak silnik pracował była 4.4/4.8 później wróciło do normy 3.2 Kąt wtrysku w BS to 49/50 Przejechałem się nim to widziałem niebieski dym w lusterku.

Nikt nic w temacie nie wie?

Edytowane przez Karol94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik sprawdzał mówił że są wporządku.

Edytowane przez Karol94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieszczelność w układzie paliwowym zacznij od strony wtrysków

Jestem zielony w tym temacie jakbyś mógł tak na chłopski rozum wyjaśnić co po kolei zrobić to byłbym wdzięczny :) Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem wszystko i wydaje mi się że jest mowa o nowszej wersji silnika TDI, więc raczej mi to w niczym nie pomoże. Wymienię przewody za i przed filtrem, możliwe że paliwo się cofa.

Witam. Założyłem zawór zwrotny na ten przewód przed pompe (zdj niżej) myślałem że cofa się paliwo za pompa. Niestety układ mi się zapowietrzył samochód długo musi kręcić żeby odpalił, skaczą obroty. Jak szybko i sprawnie odpowietrzyć cały układ? Próbowałem odkręcając wtryski jednak nic to nie dało po wyłączeniu silnika problem wraca, wydaje mi się że zapowietrzył się przed filtrem ponieważ włożyłem zamiast tego zawora takie sitko przezroczyste i ewidentnie wali powietrzem z dołu. Pytanie co teraz zrobić? Gdzie zamontować zawór?

a82b7b7fb27fc219223d0be7ad94946c.jpg

ee535dd9868836bad25a6860bd51969a.jpg

Dodaje drugie zdj będzie łatwiej, to na który przewód dać zawór zwrotny?

?

Edytowane przez Karol94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...