Karol94 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam Wszystkich. Opisywany samochód : Audi A4 1999 r. 1.9 TDI 90KM Oznaczenie silnika : AHH Problem polega na odpalaniu samochodu po dłuższym postoju, kręci około 2-3 sec, silnik nierówno pracuje przez jakiś czas (niżej zamieszczam filmik jak to wygląda). Zauważyłem kiedyś że jak samochód miał pełny bak stał na górce (pochylony maska w dół) to odpalił na widok kluczyka w -12, z tego co wyczytałem w internecie możliwe jest to że paliwo się cofa do zbiornika, wiem że można zamontować zawór zwrotny przed filtrem paliwa, albo pompą, ale jest to maskowanie problemu a nie usunięcie. Chciałbym powymieniać również przewody paliwowe prosiłbym o jakiś schemacik. Czekam na porady, pozdrawiam. Odpalanie po nocy: http://www.dailymotion.com/video/x445mcp_pierwsze-odpalanie-po-nocy_auto Drugie odpalanie: http://www.dailymotion.com/video/x445n1r_drugie-odpalanie_auto Dzisiaj parę godzin samochód postał na lekkiej górce pochylony do tyłu... poszedłem odpalić. Telepało nim przez parę sekund, później coś dziwnego się stało tak jakby brakowało mu paliwa obroty spadły na moment i wróciły do stanu początkowego. Dawka początkowa kanał (001) jak silnik pracował była 4.4/4.8 później wróciło do normy 3.2 Kąt wtrysku w BS to 49/50 Przejechałem się nim to widziałem niebieski dym w lusterku. Nikt nic w temacie nie wie? Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez Karol94
Karol94 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) Mechanik sprawdzał mówił że są wporządku. Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez Karol94
skotmen Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 nieszczelność w układzie paliwowym zacznij od strony wtrysków
Karol94 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2016 nieszczelność w układzie paliwowym zacznij od strony wtrysków Jestem zielony w tym temacie jakbyś mógł tak na chłopski rozum wyjaśnić co po kolei zrobić to byłbym wdzięczny Pozdrawiam.
skotmen Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 poszukaj tematu był taki sam na forum poczytaj tutaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/354415-19-afv-ciezko-odpala-po-postoju/?hl=%2Bci%EA%BFko+%2Bpali
Karol94 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) poszukaj tematu był taki sam na forum poczytaj tutaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/354415-19-afv-ciezko-odpala-po-postoju/?hl=%2Bci%EA%BFko+%2Bpali Przeczytałem wszystko i wydaje mi się że jest mowa o nowszej wersji silnika TDI, więc raczej mi to w niczym nie pomoże. Wymienię przewody za i przed filtrem, możliwe że paliwo się cofa. Witam. Założyłem zawór zwrotny na ten przewód przed pompe (zdj niżej) myślałem że cofa się paliwo za pompa. Niestety układ mi się zapowietrzył samochód długo musi kręcić żeby odpalił, skaczą obroty. Jak szybko i sprawnie odpowietrzyć cały układ? Próbowałem odkręcając wtryski jednak nic to nie dało po wyłączeniu silnika problem wraca, wydaje mi się że zapowietrzył się przed filtrem ponieważ włożyłem zamiast tego zawora takie sitko przezroczyste i ewidentnie wali powietrzem z dołu. Pytanie co teraz zrobić? Gdzie zamontować zawór? Dodaje drugie zdj będzie łatwiej, to na który przewód dać zawór zwrotny? ? Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez Karol94
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się