Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do oceny 1.9TDI AVF za duze spalanie


ptaku999

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Kolega mnie prosi abym wrzucił tutaj jego logi dynamiczne. Auto za duzo spala. Na trasie przy predkosci 110-120 komputer pokazuje 9 litrów. Z tego co sam widze po tych logach to przeplywomierz jest do bani.

http://vaglog.pl/log_260216.html

prosze luknijcie.

pozdrawiam

Auto Passat 2004 rok 1.9 tdi AVF 130 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat po tym logu przepływka wygląda ok.

w tych silnikach naraz loguje się jedną grupę, max dwie, bo przy 3 odczyt jest zbyt rzadko pozatym log trrochę za krótki...

zróbcie lepiej statyczne odczyty grup 1-10 bo raczej obstawiam któryś czujnik temperatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat po tym logu przepływka wygląda ok.

w tych silnikach naraz loguje się jedną grupę, max dwie, bo przy 3 odczyt jest zbyt rzadko pozatym log trrochę za krótki...

zróbcie lepiej statyczne odczyty grup 1-10 bo raczej obstawiam któryś czujnik temperatury

dzieki. Jakie czujniki temperatury masz na mysli ? On cos mi mowil ze strasznie mu cieplo idzie do kabiny jak ustawi na manuala glownie tym srodkowym tunelem nad radiem mowil ze wczesniej tak nie bylo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat po tym logu przepływka wygląda ok.

w tych silnikach naraz loguje się jedną grupę, max dwie, bo przy 3 odczyt jest zbyt rzadko pozatym log trrochę za krótki...

zróbcie lepiej statyczne odczyty grup 1-10 bo raczej obstawiam któryś czujnik temperatury

dzieki. Jakie czujniki temperatury masz na mysli ? On cos mi mowil ze strasznie mu cieplo idzie do kabiny jak ustawi na manuala glownie tym srodkowym tunelem nad radiem mowil ze wczesniej tak nie bylo ...

G2 i G62

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat po tym logu przepływka wygląda ok.

w tych silnikach naraz loguje się jedną grupę, max dwie, bo przy 3 odczyt jest zbyt rzadko pozatym log trrochę za krótki...

zróbcie lepiej statyczne odczyty grup 1-10 bo raczej obstawiam któryś czujnik temperatury

dzieki. Jakie czujniki temperatury masz na mysli ? On cos mi mowil ze strasznie mu cieplo idzie do kabiny jak ustawi na manuala glownie tym srodkowym tunelem nad radiem mowil ze wczesniej tak nie bylo ...

G2 i G62

zrobilem ten test czujnikow i wyszlo OK. Wklejam logi dynamiczne z grupy 4

http://vaglog.pl/log_260355.html

pozdrawiam

akurat po tym logu przepływka wygląda ok.

w tych silnikach naraz loguje się jedną grupę, max dwie, bo przy 3 odczyt jest zbyt rzadko pozatym log trrochę za krótki...

zróbcie lepiej statyczne odczyty grup 1-10 bo raczej obstawiam któryś czujnik temperatury

dzieki. Jakie czujniki temperatury masz na mysli ? On cos mi mowil ze strasznie mu cieplo idzie do kabiny jak ustawi na manuala glownie tym srodkowym tunelem nad radiem mowil ze wczesniej tak nie bylo ...

G2 i G62

zrobilem ten test czujnikow i wyszlo OK. Wklejam logi dynamiczne z grupy 4

http://vaglog.pl/log_260355.html

pozdrawiam

dodam jeszcze ze w aucie byl wymieniony wałek rozrządu i szklanki i to po tym zaczął wiecej palic.

Edytowane przez ptaku999
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze ze w aucie byl wymieniony wałek rorządu i szklanki i to po tym zaczął wiecej palic.

A jak jest ustawiana synchronizacja wałka?

Czy pompki były po zmianie wałka prawidłowo wyregulowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze ze w aucie byl wymieniony wałek rorządu i szklanki i to po tym zaczął wiecej palic.

A jak jest ustawiana synchronizacja wałka?

Czy pompki były po zmianie wałka prawidłowo wyregulowane?

z tego co mi mowil pompki nie byly regulowane bo mechanik twierdzil ze nie trzeba. Co do synchronizacja to masz loga wyzej tam chyba jest info o tym. Log dynamiczny grupa 04

Edytowane przez ptaku999
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzanie synchronizacji robi sie statycznie tj na wolnych obrotach sie obserwuje grupe 4

skoro jest podejrzenie wtrysków, to zrób statycznie 13,18 i 23

a co do regulacji pompek to zależy co miał na myśli, bo np po wsadzeniu pompek trzeba je wyregulować - podobnie jak sie reguluje luz zaworowy w niektórych benzyniakach i to jest mus!. No chyba że mechanikowi chodziło o to że same pompki są ok i nie trzeba ich regenerować.

btw najlepiej zrobić na raz komplet logów - statyczne, dynamiczne i basic settings - bo wtedy można od razu rzucić okiem na wszystko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzanie synchronizacji robi sie statycznie tj na wolnych obrotach sie obserwuje grupe 4

skoro jest podejrzenie wtrysków, to zrób statycznie 13,18 i 23

a co do regulacji pompek to zależy co miał na myśli, bo np po wsadzeniu pompek trzeba je wyregulować - podobnie jak sie reguluje luz zaworowy w niektórych benzyniakach i to jest mus!. No chyba że mechanikowi chodziło o to że same pompki są ok i nie trzeba ich regenerować.

btw najlepiej zrobić na raz komplet logów - statyczne, dynamiczne i basic settings - bo wtedy można od razu rzucić okiem na wszystko :)

patrzylem na grupe 4 na logu statycznym i bylo wszystko ok caly czas 0,0. Wtryski tez sa ok bo to sprawdzalismy na tych grupach podanych wyzej przez Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...