pelen23 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 witam wczoraj wymieniałem termostat bo wczesniej niedogrzewał temp na zegarach 80 s na climatroniku 72 - 74 po wymianie po odpowietrzeniu bomboli po leci ciepłe ciepłe z nagrzewnicy na zegarach 90 - 91 na climatroniku rosnie na 104 po czym słychac klepanie pod deska i wywala płyn pod zbiorniczkiem i korkiem przejechałem sie jeszcze zeby odpowietrzyc i zapala sie oliwiarka termostat nowy ori sprawdzałem przed montazem kupiłem dzisiaj nowy korek moze ten stary był rozwalony a niedogrzewał wiec moze to to pomuzcie konczą sie pomysły
Mateuszek1001 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Wymień jeszcze raz termostat, Miałem podobną sytuacje u brata w 1.9 i na nowym trzymał ok 110stopni, po wymianie na kolejny już wszystko okej
pelen23 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Wymień jeszcze raz termostat, Miałem podobną sytuacje u brata w 1.9 i na nowym trzymał ok 110stopni, po wymianie na kolejny już wszystko okej tak zrobie miałem 114 stopni na climatronicu na kanale 49 a na 51 90 stopni cos sie mogło sta c
Mateuszek1001 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Jeśli długo tak jeździłes mogło nawet i uszczelkę pod głowicą zjeść, ale to trzeba by długo tak jeździć
pelen23 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Jeśli długo tak jeździłes mogło nawet i uszczelkę pod głowicą zjeść, ale to trzeba by długo tak jeździć NIE JEZDZIŁEM DŁUGO WSZYSTKO NAPRAWIONE PADNIETY BYŁ TERMOSTAT ALE I CZUJNIK WENTYLATORA I CZUJNIK TEMPERATURY TEN ZIELONY 4PINOWY I PAMIETAJCIE ZEBY DOBRZE WKŁADAĆ TERMOSTAT SPREZYNĄ DO BLOKU NIE ODWROTNIE BARDZO WAZNE
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się