Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1,9 AFN. Trzepie autem


scania1213

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. Ostatnim czasem moje auto zaczeło mocno trzepać, po czyszczeniu nastawnika. Najbardziej odczuwalne jest to podczas postoju, trzepie całą budą ale podczas jazdy także, ponad to auto jeździ jak rakieta i pali około 10l..
O to logi, dodam, że przed katowaniem auta na 3 biegu przed logami (90C było) w bloku 000 i drugim oknie wartości wachały się między 55-60.
​Dodam również swoje spostrzeżenie. W bloku 013 podczas postoju wartości w trzech okienkach, jeśli będą bardzo się różnić np.: -1,00 / -2,00 / + 0,30 wtedy zaczyna trzepać autem, to wszystko oczywiście jest na zdjęciu poniżej. Prosiłbym o poradę w co mam włożyć ręce aby pozbyć się dużego spalania i trzepania autem.

000:http://vaglog.pl/log_261267.html , http://vaglog.pl/log_261263.html

001:http://vaglog.pl/log_261270.html

004: http://vaglog.pl/log_261271.html Tu są dwa razem, ale oddzielnie robione. Po prostu złączyły mi się, gdy robiłem log na postoju.

008:http://vaglog.pl/log_261273.html

010:http://vaglog.pl/log_261269.html

011:http://vaglog.pl/log_261264.html

013:http://vaglog.pl/log_261266.html , http://vaglog.pl/log_261272.html
​015: http://vaglog.pl/log_261268.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dobrze nastawnik ustawiłeś po czyszczeniu?

Jaka teraz masz dawkę i jakie napięcie na wolnych obrotach?

Zrób log statyczny kanału 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawka na zimnym około 5 na ciepłym około 4. Napięcie na wyłączonym 740V na włączonym 1520-1500

A jeszcze zapytam.z racji tego że moje n75 niedomagalo, Usunąłem z drogi podcisnienia wężyki od egr bo cały zaslepilem tzn od tej pompki podcisnienia w podszybiu idzie wężyk prosto do n75, z n75 prosto do filtra powietrza, pozbylem się wszystkich trojnikow i podcisnienie idzie tylko i wyłącznie do n75 no i do gruszki i turbiny oczywiście. Czy może to powodować wibracje?

Na klimie wibracje są mniejsze. Nie wiem co robić. Pomoże ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

układ podciśnienia i n75 działa prawidłowo

nastawnik do ponownego czyszczenia/złożenia, po zdjęciu nastawnika spr czy tłoko rozdzielacz nie jest porysowany i nie wadzi dozator ruszając go palcem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż problem narazie usunięty choć nie do końca.

Powodem tak bardzo dużych wibracji i złej korekty w bloku 013 przez co auto wpadalo w wibracje były dziurawe wężyki przelewowe. Po zmianie wezykow, nie pali bóg wie ile, choć moc ma. Wibracje także ustaly, ale na 3,4 są wyczuwalne w okolicach 2000 obr/min. Jutro rozbiore jeszcze raz nastawnik i posprawdzam to o czym mówisz. Jedynie co mogę na temat niego napisać, to to,że ten trzpień (który po odkreceniu nastawnika jest pod nim, lub z góry ten plastyk którym ustawia się napięcie) że ma luz wzdłużny, góra-dol.

Może to powodować wibracje? Nastawnik czyszczony był dwa tygodnie temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luz trzpienia jest zawsze

zdejmij pokrywkę nastawnia i podaj bezpośrednio na bolce dużej cewki napięcie z regulowanego zasilacza laboratoryjnego i jeżeli rsw będzie się wychylać w obie strony skokowo nastawnik działa nie prawidłowo, ja zawsze cewkę ustawiam przy pomocy zasilacza, bo na oko to sobie można..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam takich przyrządów. Jeśli nie kosztuje to krocie to zakupie. Dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30V 5A na allegro, ja mam dwa takie jeden całkowicie cyfrowy kodXX nazywał sieczy jakostak i drugi ten tańszy z dwoma wyświetlaczami A i V i on ma potencjometry, jest tańszy i w zpełności ci wystarczy, cena koło 180zł, a ten drożysz 255 chyba pałciłem kilka lat temu, taki zasilacz laboratoryjny ci się nei raz przyda jak coś tam czasem dłubiesz, nawet do łądowania akumulatora jest o niebo leprzy od normalnego prostownika, bo ustawiasz prad i napięcie i naładuje idealnie jak nalezy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mógłbyś mi jeszcze powiedzieć jak dobrze ustawić ten nastawnik? Bo na googlach nigdzie nie pisze jak Twoim sposobem to ustawić.

Rozumiem, że po podaniu mu napięcia 740v, wskaźnik czarny w nastawniku ustawi sir w pozycji w której mam ją przykręcić czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwiększaż napięcie na zasilaczy i rsw ma płynnie sięwychylac i wracac przy zmienijszaniu napięcia, prąd ustaw na maxa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będzie płynnie się wychylac, to kiedy mam go przykręcić ten wskaźnik? Ustawić na wzmacniaczu odpowiednią wartość czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie miałem ani nje korzystałem z takich urządzeń dlatego pytam, żeby być przygotowanym gdy będę go mial. No ale poradzę sobie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...