miszaq92 2 Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 słyszałem że na stacji może nic nie wykazać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adioss 1 Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Mogą też stukac drążki lub maglownica. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszaq92 2 Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 (edytowane) drążki niedawno wymieniałem, maglownica sprawdzona. Przy gwałtownym ruszaniu, albo przy wyprzedzaniu na lekkich koleinach muszę trzymać mocno kierownicę bo samochód strasznie mi ściąga na bok, wręcz wyrywa mi kierownice w lewą stronę. /edit Panowie, właśnie wróciłem ze stacji diagnostycznej, odczyty z amortyzatorów gość mówił, że dobre (sami zobaczcie bo nie wiem jaką oni tam mają miarę...) a odnośnie pukania, mówił że na przegubie wewnętrznym (półoś) to całe ''zabezpieczenie'' z lewej strony lata sobie luźno i trzeba je zabezpieczyć, bo prawa strona jest w porządku, więc nie bardzo czaje o jakie zabezpieczenie chodzi. Poniżej zamieszczam odczyty: Edytowane 23 Maja 2016 przez miszaq92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się