Skocz do zawartości
IGNOROWANY

audi A4B8 koniec 2008roku 1,8 tfsi ogólne


Tomek22424

Rekomendowane odpowiedzi

Kieruję te pytania do was bo kupiłem audi A4b8 i jest to pierwsze audi moje i jestem kompletnie zielony i teraz Pytania

1. jest to silnik 1,8 TFSi o numerze CDH w książce serwisowej (CDHB) i teraz : Czy ten silnik ma łańcuch rozrządu ??

2. jak go serwisowć czy wystarczy wymiana samego olejiu i wszyskich filtrów ?? JAKI olej bo nie mam zadnej zmianki na ten temat

3. Teraz mam niemieckie menu co zrobi zeby było pl

4. jak uaktynic Bluetooth ??

5 czy ktoś z okolic bydgoszczy moze mi pomoc w zrozumieniu tego auta co i jak ukryte menu i wogole

6 oraz czy ktos moze mi obsluchac rozrzad czy wszystko jest ok jak jest na łańcuchu

7 Jaki olej do skrzyni automatycznej (SKRZYNIA zwykła klasyczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. tak, auto jest na łańcuchu

2. jaki masz przebieg? normalnie zalewany jest olejem 5W30 spełniającym normę VAG - zazwyczaj Castrol. o tym oleju są różne opinie, ja jeździłem i nie narzekałem.. przeszedłem na motula i silnik lepiej pracuje

3. trzeba wgrać spolszczenie ;)

4. ostrzeżenie o przekierowaniu? bluetooth?

5. a czego w nim nie rozumiesz? auto jak auto.. ukryte menu i jego funkcje zależą czy masz MMI czy nie, jakie masz MMI itd., wszystko jest na forum

6. z tego co kojarzę nikt z naszego regionu, ze spotowiczów nie ma tego silnika

7. nie masz skrzyni klasycznej, zwykłej. masz skrzynię multitronic... która niestety nie posiada pochlebnych opinii. jest to skrzynia typu CVT (bezstopniowa). jeżeli sprzedający powiedział Ci, że masz skrzynię automatyczną klasyczną, to najprawdopodobniej powiedział Ci to celowo lub nie wiedział co sprzedaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!