Misioo86 Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Witam kolegów. Pacjentem jest Audi A4 B5 TDI 110 KM AFN. Jestem jego posiadaczem już od dwóch lat. Od czasu do czasu, mam problem z jego odpaleniem. Potrafi już odpalić na sam widok kluczyka dosłownie od strzała, a raz na jakiś czas odpala, pochodzi około kilku minut lub przejadę nim 2 km, po czym jego obroty spadają, on gaśnie i nie da się go odpalić. Okazuje się że podczas pracy silnika jest wyssane całe paliwo z filtra i przewodów. Chcąc go uruchomić muszę na nowo zalać filtr, a do tego wspomóc go samo startem. Podczas odpalania strasznie wtedy szarpie silnikiem i jest bardzo głośny, jednak po chwili wszystko się stabilizuje. Wszystkie przewody paliwowe zostały gruntownie sprawdzone, są ok, zamontowane zawory zwrotne, pompa sprawdzona i jest ok, dawka i kąt wtrysku także są dobre. Po prostu już ręce opadają nie wiem co jeszcze robić. Został też sprawdzony ECU, wyczyszczony, pozbawiony zimnych lutów, gdyż jeden z mechaników zasugerował że może być to wina elektryki. Jednak to nie było to. Tankuje na Orlenie Vervę. Dziś wyczyszczę jeszcze ‘’smoka” który jest w baku bo nie wiem co tankował mój poprzednik. Żadne błędy na komputerze nie wyskakują, choć ostatnio pojawił się błąd mam sensora i faktycznie samochód nie miał mocy. Jednak wymieniłem mu wszystkie przewody na silikonowe. Nie wiem czy ten brak mocy może mieć z tym coś wspólnego. Koledzy może jakieś sugestie??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się