Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T AVJ Multitronic] Prośba o analize logów


Fr0styyy.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Proszę o analizę logów, mam wrażenie, że od jakiegoś czasu spadła mi moc szczególnie od dolnych partii obrotów, trzeba go po prostu wyżej kręcić żeby jakoś jechał.

Generalnie to zauważyłem, że od dłuższego czasu mam tego dużo wyższe spalanie, tempomat na 120km/h i wychodzi spalanie 8.5 po niemieckich autostradach w nocy bez żadnego ruchu, na baku robię 730-800km niemieckimi autostradami jadąc 120-130km/h więc raczej słabo...

Tutaj są logi


03, 20, 33 - http://vaglog.pl/log_274087.html

115, 118 - http://vaglog.pl/log_274088.html

Ja się na tym nie znam więc zdaje się na Waszą pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda niestety poprawnie, może jedynie mały przepływ ale też wysoka temperatura w ic, jedno z drugim może mieć coś wspólnego. Kata jeszcze masz? Świece kiedy wymieniałeś?

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat na swoim miejscu, świece wymieniane rok temu na NGK PFR6Q.

Wysoka temperatura IC może być spowodowana tym, że przy montażu przedniego zderzaka zapomniałem zamontować kierownicy powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jeszcze stukowe na kanale 020, zrób loga na postoju i dodawaj gazu, 020 i 033. Co pokazuje kanał 032 po przejechaniu kilku kilometrów? Możesz od kogoś podmienić przepływkę bądź zrobić liga z odpiętą na 020 115?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływki nie mam skąd wziąć drugiej.

Odepnę i zrobię logi. Generalnie co do pracy silnika na postoju to mam wrażenie, że czasami nim szarpnie jakby wypadały zapłony, poza tym przy lekkim dodaniu gazu czuć jakby przygasał albo coś w tym stylu, nie wiem jak opisać to zjawisko.

Czyli zrobić logi statyczne 020, 033 i dynamiczne z odpiętą przepływką 020 i 115.

Co do 032 to najpierw sprawdzić na zimnym a potem po przejechaniu kilku km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

032 sprawdzić nie kasując błędów, każdorazowe wykasowanie powoduje wyzerowanie wartości, nierówna praca silnika na wolnych może być spowodowana cofanie zapłonów. Co do błędów to jakieś są? Robiąc 020 statycznie zrób też 118, zobaczymy jaki ma wpływ temp. na cofanie. Możesz też zrobić statyczne na klimie i bez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy dynamiczne robiłem bez klimy. Błędów w silniku nie było chyba żadnych od dwóch lat, cewki nie były wymieniane, przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wykluczam klime jako wpływ na stukowe, czy cewki ciężko powiedzieć. Na stukowe wpływ ma wiele czynników, od paliwa po nawet poduszki. Największe stuki pojawiają sie w drugiej i czwartej rubryce, możesz zamienić cewki i sprawdzić czy stuki przeniosą sie razem z cewkami.

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...