Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ake brak mocy , dziwny odglos silnika.


Orleando

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie , na wstepie przepraszam za moja pisownie ale pisze z telefonu.Najlepiej bedzie jak opisze moje dolegliwosci od samego poczatku tak wiec prosze o cierpliwosc i wyrozumialosc ;-)

Otoz rok temu maj/czerwiec o ile dobrze pamietam po wymianie rozrzadu za jakis czas po odpaleniu auta bylo falowanie obrotow i brak turba po prostu wylaczylem silnik i powonie uruchomilem wszystko gralo jak nalezy .... Po uplywie roku problem sie nasilal do tego swiecila kontrolka ze swiec problem raz byl raz nie i tak caly czas do tego dochodzilo takie cos jak jadac z pracy przy zmianie biegu z 2 na 3 strasznie szarplo gdybym bardzo gwaltownie puscil sprzeglo i auto sie zdusilo z 2k obrotow do 0 po prostu zgaslo ... Do tego auto wpadalo w tryb awaryjny i strasznie smierdzialo z klimy w tym roku po wymianie olejow i ogolnym przegladzie szwagier mowil mi ze to moze byc pompa wtryskowa :-( Wykasowal bledy od tego momentu tylko raz pojawil sie problem teraz juz tego nie ma lecz auto noe ciagnie do 2k obrotow a po 2k minimalnie bardziej czasami nie da sie rozkrecic wyzej jak 2200 rmp do tego strasznie rzegocze silnik przy 2000 rpm. Ostatnio jadac S1 mialem 5ty bieg okolo 80 km/h zaczyna sie lekkie wzniesienie a auto nie daje rady i zwalnia mimo wcisnietegu pedalu w podloge ! Robilem logi silnika i wyszly takie bledy :

00522

00523

00553

00575

01375

Ktores dwa sa od przeplywki (zapomnialem podlaczyc)

Jakies sugestie co sprawdzic vagiem jakie bloki wartosci itd. ?? Najlepiej gdyby sie znalaza dobra osoba z okolic Rybnika i mi pomogla z tym bo nie ogarniam vaga dostatecznie , jesli chodzi o falujace obroty to myslalem ze jest to czujnik walu za to wszystko odpowiedzialny bo raz ten blad byl.

Wybaczcie za ta rozprawke moje wypociny ale chcialem wszystko opisac od samego poczatku do teraz :-D Jestem do 22 w pracy wiec po robocie moge jakies logi porobic i wrzucic na forum.

Zrobiłem logi mam nadzieję że dobrze i dobre grupy :

003

http://vaglog.pl/log_276578.html

007

http://vaglog.pl/log_276579.html

011

http://vaglog.pl/log_276580.html

013

http://vaglog.pl/log_276581.html

014

http://vaglog.pl/log_276582.html

018

http://vaglog.pl/log_276583.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeob jeszcze grupy: 001, 004 ,010, i 004 BS (nastawy podstawowe) .

Edytowane przez slawinio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok postaram zrobic jeszcze przed praca a nie zaszkodzi to pompie jao zrobie 004 bs ? Gdzies pisalo ze przy pompowtryskach nie powinno robic bs ? Z tego co przegladalem forum to wynika ze egr zawalony mam ?

Ok postaram zrobic jeszcze przed praca a nie zaszkodzi to pompie jao zrobie 004 bs ? Gdzies pisalo ze przy pompowtryskach nie powinno robic bs ? Z tego co przegladalem forum to wynika ze egr zawalony mam ?

Porobiłem troszkę logów :

Statyczne

http://vaglog.pl/log_276607.html

http://vaglog.pl/log_276608.html

http://vaglog.pl/log_276614.html

http://vaglog.pl/log_276610.html

http://vaglog.pl/log_276611.html

Dynamiczne

http://vaglog.pl/log_276609.html

http://vaglog.pl/log_276612.html

http://vaglog.pl/log_276613.html

Dynamiczne wyszły jak wyszły nie chciał się rozkręcić do 4200 rmp ... Próbowałem kilka razy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok postaram zrobic jeszcze przed praca a nie zaszkodzi to pompie jao zrobie 004 bs ? Gdzies pisalo ze przy pompowtryskach nie powinno robic bs ? Z tego co przegladalem forum to wynika ze egr zawalony mam ?

Ok postaram zrobic jeszcze przed praca a nie zaszkodzi to pompie jao zrobie 004 bs ? Gdzies pisalo ze przy pompowtryskach nie powinno robic bs ? Z tego co przegladalem forum to wynika ze egr zawalony mam ?

Porobiłem troszkę logów :

Statyczne

http://vaglog.pl/log_276607.html

http://vaglog.pl/log_276608.html

http://vaglog.pl/log_276614.html

http://vaglog.pl/log_276610.html

http://vaglog.pl/log_276611.html

Dynamiczne

http://vaglog.pl/log_276609.html

http://vaglog.pl/log_276612.html

http://vaglog.pl/log_276613.html

Dynamiczne wyszły jak wyszły nie chciał się rozkręcić do 4200 rmp ... Próbowałem kilka razy .

Ty nie masz pompowtryskow tylko zwykle wtryskiwacze.

Smialo rob bs-y te co podalem.

Wstepnie wyglada ze pompa ok . Wrzuc reszte.

Wykasuj bledy, i zeskanuj raz jeszcze w poszukiwaniu bledow i je wrzuc.

Edytowane przez slawinio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok zrobie 004 bs jak mowiles mysle ze nie predzej jak po 22. Z bledow silnika wyskakuje mi jedynie blad poduszki silnika i cos z elektryka szyb o ile dobrze pamietam moze gdzies na wezu podcisnienia jest jakas nie szczelnosc ??

Ok zrobie 004 bs jak mowiles mysle ze nie predzej jak po 22. Z bledow silnika wyskakuje mi jedynie blad poduszki silnika i cos z elektryka szyb o ile dobrze pamietam moze gdzies na wezu podcisnienia jest jakas nie szczelnosc ??Myslalem juz nad wyczyszczeniem jutro w pracy egr :-) Sciagnalem islone turbiny i z wierzchu wyglada tragicznie cala osniedziala od rdzy nie wiem jak w srodku :-D

Ok zrobie 004 bs jak mowiles mysle ze nie predzej jak po 22. Z bledow silnika wyskakuje mi jedynie blad poduszki silnika i cos z elektryka szyb o ile dobrze pamietam moze gdzies na wezu podcisnienia jest jakas nie szczelnosc ??

Ok zrobie 004 bs jak mowiles mysle ze nie predzej jak po 22. Z bledow silnika wyskakuje mi jedynie blad poduszki silnika i cos z elektryka szyb o ile dobrze pamietam moze gdzies na wezu podcisnienia jest jakas nie szczelnosc ??Myslalem juz nad wyczyszczeniem jutro w pracy egr :-) Sciagnalem islone turbiny i z wierzchu wyglada tragicznie cala osniedziala od rdzy nie wiem jak w srodku :-D

Dorzucam brakujący 004 bs

http://vaglog.pl/log_276640.html

Lista błędów :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 401 C

Component: 2.5L V6 TDI 0000SG 0004

Coding: 02015

Shop #: WSC 63351

00003059 130 106LC150_1.V77647717190

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517 A

Component: ABS/ESP allrad 1726

Coding: 04455

Shop #: WSC 06435

2 Faults Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal to Low - Intermittent

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043

Component: A4 Klimaautomat 0712

Coding: 00000

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279 E

Component: int. Lastmodul RDW 0305

Coding: 00001

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 F

Component: Lenksáulenmodul 0308

Coding: 00012

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 900 G

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D26

Coding: 01100

Shop #: WSC 00006

WAUZZZ8EX2A171205 AUZ6Z0A0308657

No fault code found.

Address 45 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 951 177

Component: Innenraumueberw. 0504

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01463 - Alarm triggered by Sensor for anti-theft alarm System

43-00 - Closed

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 AH

Component: Komfortgerát T9F 0619

Coding: 06986

Shop #: WSC 01464

11 Faults Found:

01134 - Alarm Horn (H12)

49-00 - No Communications

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

00962 - Alarm via. Tilt Sensor

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01574 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Right Rear

35-00 - -

01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01559 - Drivers Door

58-10 - Can't Lock - Intermittent

00932 - Electric Window Motor: Drivers Side (V147)

62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent

01560 - Passenger Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

01561 - Left Rear Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01562 - Right Rear Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 035 152

Component: chorus II GRO 0007

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Ok zrobie 004 bs jak mowiles mysle ze nie predzej jak po 22. Z bledow silnika wyskakuje mi jedynie blad poduszki silnika i cos z elektryka szyb o ile dobrze pamietam moze gdzies na wezu podcisnienia jest jakas nie szczelnosc ??

Ok zrobie 004 bs jak mowiles mysle ze nie predzej jak po 22. Z bledow silnika wyskakuje mi jedynie blad poduszki silnika i cos z elektryka szyb o ile dobrze pamietam moze gdzies na wezu podcisnienia jest jakas nie szczelnosc ??Myslalem juz nad wyczyszczeniem jutro w pracy egr :-) Sciagnalem islone turbiny i z wierzchu wyglada tragicznie cala osniedziala od rdzy nie wiem jak w srodku :-D

Ok zrobie 004 bs jak mowiles mysle ze nie predzej jak po 22. Z bledow silnika wyskakuje mi jedynie blad poduszki silnika i cos z elektryka szyb o ile dobrze pamietam moze gdzies na wezu podcisnienia jest jakas nie szczelnosc ??

Ok zrobie 004 bs jak mowiles mysle ze nie predzej jak po 22. Z bledow silnika wyskakuje mi jedynie blad poduszki silnika i cos z elektryka szyb o ile dobrze pamietam moze gdzies na wezu podcisnienia jest jakas nie szczelnosc ??Myslalem juz nad wyczyszczeniem jutro w pracy egr :-) Sciagnalem islone turbiny i z wierzchu wyglada tragicznie cala osniedziala od rdzy nie wiem jak w srodku :-D

Dorzucam brakujący 004 bs

http://vaglog.pl/log_276640.html

Lista błędów :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 401 C

Component: 2.5L V6 TDI 0000SG 0004

Coding: 02015

Shop #: WSC 63351

00003059 130 106LC150_1.V77647717190

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517 A

Component: ABS/ESP allrad 1726

Coding: 04455

Shop #: WSC 06435

2 Faults Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal to Low - Intermittent

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043

Component: A4 Klimaautomat 0712

Coding: 00000

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279 E

Component: int. Lastmodul RDW 0305

Coding: 00001

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 F

Component: Lenksáulenmodul 0308

Coding: 00012

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 900 G

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D26

Coding: 01100

Shop #: WSC 00006

WAUZZZ8EX2A171205 AUZ6Z0A0308657

No fault code found.

Address 45 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 951 177

Component: Innenraumueberw. 0504

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01463 - Alarm triggered by Sensor for anti-theft alarm System

43-00 - Closed

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 AH

Component: Komfortgerát T9F 0619

Coding: 06986

Shop #: WSC 01464

11 Faults Found:

01134 - Alarm Horn (H12)

49-00 - No Communications

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

00962 - Alarm via. Tilt Sensor

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01574 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Right Rear

35-00 - -

01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01559 - Drivers Door

58-10 - Can't Lock - Intermittent

00932 - Electric Window Motor: Drivers Side (V147)

62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent

01560 - Passenger Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

01561 - Left Rear Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01562 - Right Rear Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 035 152

Component: chorus II GRO 0007

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Nie wiem czy nie mam zapowietrzonego układu paliwowego , dziś widziałem jakis pęcherzyk powietrza w jednym ze szlaufików idących do pompy i jeden między wtryskami , może to jest to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok zrobie 004 bs jak mowiles mysle ze nie predzej jak po 22. Z bledow silnika wyskakuje mi jedynie blad poduszki silnika i cos z elektryka szyb o ile dobrze pamietam moze gdzies na wezu podcisnienia jest jakas nie szczelnosc ??Ok zrobie 004 bs jak mowiles mysle ze nie predzej jak po 22. Z bledow silnika wyskakuje mi jedynie blad poduszki silnika i cos z elektryka szyb o ile dobrze pamietam moze gdzies na wezu podcisnienia jest jakas nie szczelnosc ??Myslalem juz nad wyczyszczeniem jutro w pracy egr :-) Sciagnalem islone turbiny i z wierzchu wyglada tragicznie cala osniedziala od rdzy nie wiem jak w srodku :-D

Ok zrobie 004 bs jak mowiles mysle ze nie predzej jak po 22. Z bledow silnika wyskakuje mi jedynie blad poduszki silnika i cos z elektryka szyb o ile dobrze pamietam moze gdzies na wezu podcisnienia jest jakas nie szczelnosc ??

Ok zrobie 004 bs jak mowiles mysle ze nie predzej jak po 22. Z bledow silnika wyskakuje mi jedynie blad poduszki silnika i cos z elektryka szyb o ile dobrze pamietam moze gdzies na wezu podcisnienia jest jakas nie szczelnosc ??Myslalem juz nad wyczyszczeniem jutro w pracy egr :-) Sciagnalem islone turbiny i z wierzchu wyglada tragicznie cala osniedziala od rdzy nie wiem jak w srodku :-D

Dorzucam brakujący 004 bs

http://vaglog.pl/log_276640.html

Lista błędów :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 401 C

Component: 2.5L V6 TDI 0000SG 0004

Coding: 02015

Shop #: WSC 63351

00003059 130 106LC150_1.V77647717190

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517 A

Component: ABS/ESP allrad 1726

Coding: 04455

Shop #: WSC 06435

2 Faults Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal to Low - Intermittent

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043

Component: A4 Klimaautomat 0712

Coding: 00000

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279 E

Component: int. Lastmodul RDW 0305

Coding: 00001

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 F

Component: Lenksáulenmodul 0308

Coding: 00012

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 900 G

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D26

Coding: 01100

Shop #: WSC 00006

WAUZZZ8EX2A171205 AUZ6Z0A0308657

No fault code found.

Address 45 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 951 177

Component: Innenraumueberw. 0504

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01463 - Alarm triggered by Sensor for anti-theft alarm System

43-00 - Closed

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 AH

Component: Komfortgerát T9F 0619

Coding: 06986

Shop #: WSC 01464

11 Faults Found:

01134 - Alarm Horn (H12)

49-00 - No Communications

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

00962 - Alarm via. Tilt Sensor

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01574 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Right Rear

35-00 - -

01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01559 - Drivers Door

58-10 - Can't Lock - Intermittent

00932 - Electric Window Motor: Drivers Side (V147)

62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent

01560 - Passenger Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

01561 - Left Rear Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01562 - Right Rear Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 035 152

Component: chorus II GRO 0007

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Ok zrobie 004 bs jak mowiles mysle ze nie predzej jak po 22. Z bledow silnika wyskakuje mi jedynie blad poduszki silnika i cos z elektryka szyb o ile dobrze pamietam moze gdzies na wezu podcisnienia jest jakas nie szczelnosc ??

Ok zrobie 004 bs jak mowiles mysle ze nie predzej jak po 22. Z bledow silnika wyskakuje mi jedynie blad poduszki silnika i cos z elektryka szyb o ile dobrze pamietam moze gdzies na wezu podcisnienia jest jakas nie szczelnosc ??Myslalem juz nad wyczyszczeniem jutro w pracy egr :-) Sciagnalem islone turbiny i z wierzchu wyglada tragicznie cala osniedziala od rdzy nie wiem jak w srodku :-D

Ok zrobie 004 bs jak mowiles mysle ze nie predzej jak po 22. Z bledow silnika wyskakuje mi jedynie blad poduszki silnika i cos z elektryka szyb o ile dobrze pamietam moze gdzies na wezu podcisnienia jest jakas nie szczelnosc ??

Ok zrobie 004 bs jak mowiles mysle ze nie predzej jak po 22. Z bledow silnika wyskakuje mi jedynie blad poduszki silnika i cos z elektryka szyb o ile dobrze pamietam moze gdzies na wezu podcisnienia jest jakas nie szczelnosc ??Myslalem juz nad wyczyszczeniem jutro w pracy egr :-) Sciagnalem islone turbiny i z wierzchu wyglada tragicznie cala osniedziala od rdzy nie wiem jak w srodku :-D

Dorzucam brakujący 004 bs

http://vaglog.pl/log_276640.html

Lista błędów :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 401 C

Component: 2.5L V6 TDI 0000SG 0004

Coding: 02015

Shop #: WSC 63351

00003059 130 106LC150_1.V77647717190

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517 A

Component: ABS/ESP allrad 1726

Coding: 04455

Shop #: WSC 06435

2 Faults Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal to Low - Intermittent

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043

Component: A4 Klimaautomat 0712

Coding: 00000

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279 E

Component: int. Lastmodul RDW 0305

Coding: 00001

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 F

Component: Lenksáulenmodul 0308

Coding: 00012

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 900 G

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D26

Coding: 01100

Shop #: WSC 00006

WAUZZZ8EX2A171205 AUZ6Z0A0308657

No fault code found.

Address 45 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 951 177

Component: Innenraumueberw. 0504

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01463 - Alarm triggered by Sensor for anti-theft alarm System

43-00 - Closed

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 AH

Component: Komfortgerát T9F 0619

Coding: 06986

Shop #: WSC 01464

11 Faults Found:

01134 - Alarm Horn (H12)

49-00 - No Communications

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

00962 - Alarm via. Tilt Sensor

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01574 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Right Rear

35-00 - -

01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01559 - Drivers Door

58-10 - Can't Lock - Intermittent

00932 - Electric Window Motor: Drivers Side (V147)

62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent

01560 - Passenger Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

01561 - Left Rear Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01562 - Right Rear Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 035 152

Component: chorus II GRO 0007

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Nie wiem czy nie mam zapowietrzonego układu paliwowego , dziś widziałem jakis pęcherzyk powietrza w jednym ze szlaufików idących do pompy i jeden między wtryskami , może to jest to ?

Cos dziwnie turbo pracuje. Jakby nie pompowalo. Pompa chyba ok.

Korekcje na wtryskach malinowe.

Szukaj jieszczelnosci na wezach, bo wczesniej byl blad 575 czyli cos z cisnieniem doladowania.

Moze zmienna geometria juz nie dziala.

Sprawdz w logu 010 bs bodajze czy gruszka sie porusza. Sztanga gruszki powinna chodzic plynnie gora dol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ufff myslalem ze bedzie to na pewno pompa ... Ok sprawdze jutro gruszke , bardziej obstawialem turbo niz pompe ale sie nie znam na tyle ;-) Widzialem jakies zapociny w okolicach weza od egr o ile sie nie myle nic mi nie pozostaje jak szukac nie szczelnosci na wezach.Dzieki wielkie za pomoc jak bede cos wiedziec to dam znac.

Hmmm ze sie tak zapytam a w ktorym miejscu ona jest ? Ogladalem filmiki ale to wszystko z 1.9 bede miec dojscie jakies do niej zeby zobaczyc jej prace bez rozbebeszania czegos ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ufff myslalem ze bedzie to na pewno pompa ... Ok sprawdze jutro gruszke , bardziej obstawialem turbo niz pompe ale sie nie znam na tyle ;-) Widzialem jakies zapociny w okolicach weza od egr o ile sie nie myle nic mi nie pozostaje jak szukac nie szczelnosci na wezach.Dzieki wielkie za pomoc jak bede cos wiedziec to dam znac.Hmmm ze sie tak zapytam a w ktorym miejscu ona jest ? Ogladalem filmiki ale to wszystko z 1.9 bede miec dojscie jakies do niej zeby zobaczyc jej prace bez rozbebeszania czegos ??

Gruszka steruje pracą turbiny. Bardzo specyficznie wyglada , a sztanga od gruszki idzie do turbiny. Widac ja od przodu jak patrzysz na turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O 12 koncze prace to sprawdze ja tylko nie wiem czy bedzie to sztanga dlatego ze slychac gwizdanie turbiny jak dodaje gazu i w trakcie jazdy moze tak jak wczesniej ale cos tam slychac jak sztanga bedzie smigac to egr ? Kosztowna jest naprawa sztangi w turbinie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli zacielo sie sterowanie zmiennej geometri to trzeba to wyczyscic i rozruszac zeby dzialalo. Kosztow nie znam , ale pewnie niewielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztanga rusza sie ale bardzo malo ... Nie w pelnym zakresie jaki jest . Co myslisz o tej technice zadziala ??

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/63529-b5-ajm-sposob-na-rozruszanie-sztangi-gruchy-turbiny/

Strzykawka spiala sie znakomicie rozruszalem sztange lecz za trzecim razem odlaczyl sie jeden z wezykow ktory byl winowajca calego zamieszania tak mi sie wydaje ! Caly popekany teraz musze dostac taki sam tylko nie aiem w jakims sklepie/markecie dostane o tej godzinie ...

Pozniej dorzuce jakies foto moze sie komus kiedys przydac tak samo jak link z ktorego wzialem sposob na to.

Problem rozwiazany ! Okazalo sie ze jeden z przewodow byl juz pekniety i wyskoczyl postaram sie dorzucic foto mkze komus kiedys sie przyda i pragne bardzo podziekowac Slawinio za pomoc i poswiecony czas ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztanga rusza sie ale bardzo malo ... Nie w pelnym zakresie jaki jest . Co myslisz o tej technice zadziala ??

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/63529-b5-ajm-sposob-na-rozruszanie-sztangi-gruchy-turbiny/

Strzykawka spiala sie znakomicie rozruszalem sztange lecz za trzecim razem odlaczyl sie jeden z wezykow ktory byl winowajca calego zamieszania tak mi sie wydaje ! Caly popekany teraz musze dostac taki sam tylko nie aiem w jakims sklepie/markecie dostane o tej godzinie ...

Pozniej dorzuce jakies foto moze sie komus kiedys przydac tak samo jak link z ktorego wzialem sposob na to.

Problem rozwiazany ! Okazalo sie ze jeden z przewodow byl juz pekniety i wyskoczyl postaram sie dorzucic foto mkze komus kiedys sie przyda i pragne bardzo podziekowac Slawinio za pomoc i poswiecony czas ! :)

Nie ma za co, fajnie ze choć troche mogłem pomóc.

Wrzuć zdjecia dla potomnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...