Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] niskie i spóźnione ciśnienie turbiny


Horton

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w samochodzie brakuje mocy, wydaje mi się że to przez turbo ale wole się upewnić. Podobno ciśnienie powinno wynosić 0,6 bara przy 3 tyś obrotów i im wyższe obroty to ciśnienie powinno spadać, czy to prawda? Podpiołem u siebie manometr pod wężyk od kolektora ssącego do regulatora ciśnienia paliwa. Podczas jazdy przy 3 tyś obrotów doładowanie ma jakies 0,3 bara, udało mi się osiągnąć 0,55 bara ale przy ponad 5 tyś obrotów, i nie zauważyłem tego zjawiska że na wysokich obrotach spada, ma mniejsze ciśnienie niż powinno być, do tego na wysokich obrotach, ale jakoś je utrzymuje albo minimalnie wzrasta. Więc wydaje mi się że coś jest nie tak, mam racje? Odpiołem wężyk od gruszki do n75 ale nie przyniosło to żadnego efektu, mocy jak nie było tak nie ma dalej. Proszę o odpowiedź jakie powinno być doładowanie, i o pomysły na przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...