Skocz do zawartości

Horton

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Horton

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Kędzierzynka

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

462 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Horton

0

Reputacja

  1. Logi zrobię jutro i wrzucę. Układ na 100% szczelny, sprawdzałem dwa razy kompresorem i jest wporządku. Dv sprawdzałem jedynie ustami i jest szczelny, jak wcisne tloczek i zatkam podciśnienie to tloczek nie opada, czyli jest ok. No chyba że przy większym ciśnieniu nie trzyma albo coś. Zauważyłem przed chwilą że gumowy trójnik odmy, znajdujący się pod kolektorem ssacym jest dziurawy, jutro go zmienię, wrzucę logi i może uda się wspólnie coś wymyślić. Dzięki wielkie za pomoc. Nie było mnie tu trochę, robiłem sprawdzałem i trochę się zmieniło. Logów nie zrobiłem bo mam ściągnięty zderzak i lampy i jeżdżę tylko po ulicy koło domu. Znalazłem jeszcze jedną nieszczelność na wężu do dv, nie słyszałem tego przy dmuchaniu kompresorem bo dziura była tak duża że nie było słychać jak tam powietrze ucieka. Teraz na bank układ jest szczelny, jest wiele lepiej, turbo dochodzi nawet do 1.3 bara ale późno i powoli wstaje, rozpędza się z obrotami silnika. Jak odepne wężyk od wg to jest tak samo. Wydaje mi się że coś jest z klapka wg albo jednak jest gdzieś pęknięte turbo bo klapkę ustawiłem że zaczyna się otwierać przy 0.4 bar a jak odepne wtyczkę od n75 to jest jedynie 0.25bar i to też strasznie późno, a powinno być 0.4 bar, tak? Pytanie czy da się wymienić samą tą klapkę albo jakoś naprawić? W weekend wyciągnę turbo i się mu przyjrzę
  2. Logi zrobię jutro i wrzucę. Układ na 100% szczelny, sprawdzałem dwa razy kompresorem i jest wporządku. Dv sprawdzałem jedynie ustami i jest szczelny, jak wcisne tloczek i zatkam podciśnienie to tloczek nie opada, czyli jest ok. No chyba że przy większym ciśnieniu nie trzyma albo coś. Zauważyłem przed chwilą że gumowy trójnik odmy, znajdujący się pod kolektorem ssacym jest dziurawy, jutro go zmienię, wrzucę logi i może uda się wspólnie coś wymyślić. Dzięki wielkie za pomoc
  3. Dzięki za podpowiedź. Wziąłem się za regulację wg, ale brakło mi gwintu na sztandze a klapka otwierała się przy 0.3 bar. Kupiłem nową gruszkę, ustawiłem aby klapka zaczynała się otwierać przy 0.4bar, ale znowu nakrętka jest prawie na końcu gwintu. Jak dobrze rozumiem, skoro zaczyna się otwierać przy 0.4 bar, to z odpietą wtyczką od n75 też powinno być 0.4 a jest jedynie 0.25 bar. Z podpięta wtyczką turbo już lepiej wstaje, ale nie tak samo jak kiedyś, i doładowanie cały czas wynosi zaledwie 0.7 bar. Nie wyjąłem turba na stół tylko regulowalem na samochodzie. Udało mi się zauważyć że klapka wg jest na swoim miejscu, jest trochę luźna jak jest otwarta, jak jest zamknięta to wydaje mi się że jest dobrze docisnięta, pęknięć żadnych nie zauważyłem. Już nie mam pomysłów czemu to turbo nawet z odpiętym przewodem od n75 słabo ładuje. Może tak być ze klapka mocno dolega ale pod nią ucieka ciśnienie? Raczej nic innego nie może się tam zepsuć. Proszę o jakieś podpowiedzi bo już nie wiem co robić
  4. Witam, jak ustawić sztangę wg w k03s (k03 073), przy jakim ciśnieniu ma się otwierać klapka wg? Jakie powinno być doładowanie z odpietą wtyczką n75, tak samo jak w k03 czyli 0.3 bar? Czy więcej?
  5. Witam, mam problem z A4 b5 1.8t aeb 220km. W samochodzie jest turbo k03s, wtryski od Saaba, fmic, mocniejsza pompa paliwa, tok temu zrobiony program na 220km. Doładowanie po programie wynosiło 1.0 bar a w peaku 1.3 bar, wstawalo bardzo wcześnie. Teraz wraz z z obrotami silnika doładowanie rośnie zaledwie do 0.7. Dv sprawny, n75 sprawne, dolot jest szczelny. Gruszka jest szczelna ale sztanga zaczyna się już przesuwać przy 0.2 bar, po odpieciu wg od n75 jest niewielka poprawa, doładowanie dochodzi do 1 bara. Powodem może być przepływomierz? Albo turbo skoro odpiete wg powoduje doładowanie tylko 1 bar? Proszę o pomoc, pozdrawiam
  6. Witam, znowu mam problem ze swoim audi a4 b5 1.8t aeb, samochód nie posiada instalacji gazowej. Nie dzieje się to zawsze ale co raz częściej, najczęściej po długim postoju. Gdy odpalam samochód obroty są strasznie niskie jakieś 400-500, mam wrażenie że próbują się podnieść ale coś jakby go dusilo, i tak coraz wyższe, coraz wyższe i po paru sekundach dochodzą już do tych około 900 i jest wporzadku. Samochód nie przerywa nie szarpie, ma moc, tylko właśnie jest ten problem. Wyskakuje czasem błąd braku zasilania sondy-sporadyczny. Ale w vagu widzę że sonda działa. Mam drugie takie audi na czesci więc mogę dużo rzeczy podmienić, potrzebuje tylko podpowiedzi od czego zacząć i co podmienić ewentualnie. Przyszło mi do głowy jeszcze że jak odpala normalnie to pali od strzała, ale gdy mają się dziać te ceregiele to długo kreci zanim odpali. Pozdrawiam
  7. Dzięki wielkie za odpowiedzi, rozbiore, wyczyszcze i po układam w pudełkach.
  8. Witam, kupiłem za dosłownie parę złotych silnik 1.8t aeb, taki sam jak mam w samochodzie. Silnik kupiłem uszkodzony bo dostała się woda do oleju ale zawsze coś się z niego może przydać. Teraz pytanie jak go przechować w garażu, całego czy rozebrać na części i poukładać w kartony? Chodzi mi o to żeby części nie zardzewiały albo żeby się coś nie zastało.
  9. Benzyna 1.8t, no w porównaniu do innych samochodów to są strasznie słabe, brat ma takie samo audi i ma dużo lepsze hamulce dlatego podejrzewam że coś jest nie tak.
  10. Witam, w mojej a4 b5 z 1998r odkąd ja kupiłem dwa lata temu są słabe hamulce. Wymieniłem klocki, tarcze ale nie było poprawy więc samochód oddałem do mechanika, nie chciałem sam dalej grzebać żeby nie zapowietrzyc pompy abs. Mechanik zregenerował wszystkie zaciski, wymienił pompę hamulcową oraz płyn hamulcowy, ale hamulec dalej słaby. Powiedział że w pompie ABS są "syfy i gluty" i że trzeba ją zmienić, i oddał mi samochód. Stąd pytanie, da się ją jakoś wyczyścić, albo jak wymienić taką pompę żeby nie było jeszcze gorzej? Pozdrawiam
  11. Witam wszystkich, potrzebuje pomocy. w moim a4 b5 1.8t aeb od jakiegoś czasu słychać rytmiczne cykanie, wzrastające z obrotami silnika, ale zaczyna pukać gdy turbo zaczyna dmuchać. Zauważyłem na turbie dziwne pęknięcie na łączeniu dwóch części turba. Na zdjęciu jest widoczne to pęknięcie/ubytek. Czy to może być powodem tego cykania? Dziękuję i pozdrawiam Problem rozwiązany, po płukaniu silnika i zmiany oleju na motul 5w40 cykanie znikło.
  12. Rozumiem, w takim razie wrócę do serii i nie będę kombinował. Dzięki wielkie za pomoc, pozdrawiam
  13. Bez sondy, tak jak wyżej kolega napisał był to gotowiec, skusiłem się dlatego bo znam parę samochodów które też są po tym zabiegu przez ta osobę i nie ma żadnych problemów. A akurat z moim są
  14. Witam, mam pewien problem z samochodem jest to a4 b5 1.8t aeb seria, jedynie wywalony katalizator i zamiast niego jest Down pipe. Został zrobiony program na 25% więcej z tego co było i pojawił się problem. Zaraz po zrobieniu programu samochód jechał do połowy gazu, przy wciśnięciu pedału do końca samochód przerywał, szarpał. Gościu wlutował kość na 20% ale było to samo. Stwierdził że czasem takie rzeczy się zdarzały i pomagała zawsze wymiana pompy paliwa. Podmieniłem pompę, regulator ciśnienia paliwa, świece na NGK PFR7Q ale nic nie pomogło. Pomogło dopiero zmniejszenie przerwy na świecach na 0,5mm, lecz nie do końca. Samochód zbiera się dobrze, przyjmuje cały gaz ale zdarza się szarpniecie i przerywanie pod obciążeniem silnika. Zauważyłem też dziwny dźwięk jakby cykanie, tykanie wzrastające wraz z obrotami ale zaczynające się od początku doładowania, gdy turbo zaczyna ładować to razem z dźwiękiem turba słychać ten dźwięk. Turbo było regenerowane 20tys km temu więc mam nadzieję że to nie turbo. Co może być powodem szarpniecia pod obciążeniem? Brakuje paliwa, słabe cewki? Nagle po programie zaczęło by się tłuc Turbo? Gościu od chipa rozkłada ręce bo do wielu samochodów pakował ten program i nie było problemów, oczywiście powrót do serii mam za darmo ale nie ukrywam że wolałbym zostać przy programie poprostu ze wzlegdu na większą moc. Proszę o pomoc i jakieś wskazówki co sprawdzić, co podmienić. Pozdrawiam
  15. Witam, kupiłem do swojej b5 gwint i chciałbym kupić jakieś fajne koło, zastanawiam się nad 17 lub 18. Pozostaje pytanie jaka szerokość felgi przy jakim et żeby nie było za bardzo do środka ale żeby też mieściło się w nadkolach żeby przy obciążeniu lub na zakrętach koła nie tarły o błotniki. I jakie opony na to założyć, chodzi mi o to żeby było ładnie i nie tarlo. Jest dużo tematów ale w żadnym nie ma konkretnej odpowiedzi jaka szerokość przy jakim et wejdzie i nie będzie nic tarło na glebie. Z góry dzięki wielkie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...