slowik1 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Witam wszystkich, zacznę od tego, że pojawiły się stuki w silniku i mechanik stwierdził, że na 90% to będzie wybity sworzeń/tulejka denka tłoka (stuki dobiegają z lewej strony silnika z dołu). Mechanik poleca mi wymianę silnika, bo koszt naprawy może być porównywalny lub wyższy niż cena drugiego silnika. Zakładając, że tak faktycznie jest, czy AWX podejdzie bez żadnych przeróbek? Jeden z mechaników powiedział żeby szukać od Audi (bo od passata nie podejdzie) i to najlepiej AJM'a, bo mogą być inne mocowania np. pompy wspomagania czy innego osprzętu i nie da się podmienić. Inny twierdzi, że słupki są identyczne. Aha i czy dwumasa będzie pasowała do AWX'a?
Gość Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 kup blok z glowica i zakladaj swoje graty wszystko pasi.dwumas od awx jest ten sam co ajm z tego co pamietam.
slowik1 Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 dzięki, a ja zasięgnąłem jeszcze języka w ASO co do rozrządu, (może komu się przyda) więc tak: silniki AJM od n/s 185671 mają takie same napinacze i rolki i paski jak AWX i AVF: nr napiacza z końcóką 479B nr rolki 045109243C. Orientowałem się, bo.............. mam świeży rozrząd, głowicę po remoncie i........................ uszkodzony silnik tadaaaaa - taka mała niespodzianka od losu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się