selius 0 Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) Cześć Czy znacie kogoś z okolic wawy, kto mógłby wyłączyć mi sondę? Dzwoniłem do jednego zakładu z moich okolic to powiedzieli mi 400 zł... Wydaje mi się że to sporo. Pacjent Audi A4 b8 2.0 Tfsi 211 km Pozdrawiam Edytowane 26 Października 2016 przez selius Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek16-1988 4 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Kup kątowy emulator sondy lambda za 30zł i też będzie chodzić... Ponad rok tak jeżdżę i ani razu nie wywaliło usterki sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selius 0 Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) Czytalem gdzies ze te emulatory w B8 sie nie sprawdza? Jaka srednice masz otworu? Mozesz pokazac gdzies na aukcji jak Twoj wyglada? Rozumiem ze kata masz wywalonego? Edytowane 13 Listopada 2016 przez selius Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek16-1988 4 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Wszystko się sprawdza, kupiłem dwa emulatory jeden prosty drugi kątowy na prostym wywalało błąd założyłem kątowy ponad rok już spokój. Kata nie mam, mam pusta puche. http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-lambda-katowy-audi-vw-vag-i5292500568.htmlTo było chyba to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selius 0 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) A w jaki sposób wyciales kąta? Dp, czy tylko środek pi patroszyles? jakaś rurka? Odczuwasz różnice w jeździe? Edytowane 14 Listopada 2016 przez selius Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek16-1988 4 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Akurat jak miałem zrzucone turbo kata miałem też na wierzchu okazało się że kat do połowy wytopiony czy spalony ciężko stwierdzić wydłubałem resztę i zostawiłem puchę żadnych rurek nie dawałem. Różnica jest u mnie na obecna chwilę bardzo duża, na sztandze od klapy zaworu w kolektorze wydechowym wstawiłem gwint delikatnie skręciłem wsadziłem coolera od 3.0tdi i ten pusty kat. Przydało by się jeszcze dawkę paliwa zwiększyć żeby wszystko zgrać teraz ale póki co czasu niema żeby się wybrać do jakiegoś fachowca;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się