misiulek85 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 A wiec tak rano jechałem do pracy i nagle auto mi zagasło po 10min od ruszenia próbowałem go odpalić ale bez skutku i tak aż do rozładowania akumlatora. Po schlowaniu auta do garażu podpiołem nowy aku tzn naładowany i efekt ten sam.zacząłem szukać przyczyny za pomocą tego forum nie jestem mechanikiem ani elektryczny wiec zacząłem od podstaw czyli odpieciu cewki którą najbardziej obstawiałem i po odpięciu kabla wn od kopułki włożyłem tam kawałek drutu i dotknąłem do silnika o dziwo iskra była - moje pytanie czy na chłopski rozum dobrze to zrobiłem czy mam iść dalej? Czy zdjagnozować ją w inny sposób? Dodam że po odpieciu jednego z kabli od świec i włożeniu innej świecy iskry nie było wgl sprawdziłem tylko pierwszą. Mam zabierać sie za kopułkę i palec obejżeć plus kable wysokiego napiecia czy podpinać vaga? Pomóżcie bo auto mi i rodzinie jest potrzebne a mam małe dziecko a zima idzie,a pierwszy raz mnie auto zawiodło
Makale Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) To nie było mądre kręcić rozrusznikiem do rozładowania akumulatora. Akumulator i rozrusznik tak dostał po d*pie, że to szok. Jeżeli masz iskrę to zobacz czy paliwo dostaje. Sprawdź bezpieczniki wszystkie. Na PB i LPG to samo? Jak masz LPG to odpal w trybie awaryjnym na gazie. Jak masz staga to na wyłączonym zapłonie trzymasz ten przycisk i włączasz zapłon i silnik krecisz. Powinno z samego LPG odpalić. Najprościej podpiąć kompa Edytowane 10 Listopada 2016 przez Makale
misiulek85 Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Opublikowano 10 Listopada 2016 Kurcze gdybym nie spieszył sie bardzo do pracy to pewnie bym go nie męczył tak i byłem też na środku prawie autostrady. Iskrę mam ale tak jak powiedziałem jak wyjąłem kabel wn ten co jest na środku kopułki to wsadziłem do środka kawałek kabla i dotkłem do silnika i zakręciłem iskra była. A jak wpiąłem go z powrotem na swoje miejsce do kopułki i wyciągłem jeden od przewód od świec i zakręciłem to iskry nie było Dodam że paliwo dostaje bo ściągłem na chwile listwe zobaczyć też w jakim stanie są wtryski
Aby13 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 skoro masz wyjscie z cewki a nie masz na swiecach wiec do wymiany palec i kopułka . na przyszlosc nie sprawdzaj cewki jakims drutem bo sb kupisz nowa ...wklada sie swiece i masuje swiece i wtedy sprawdza iskre
misiulek85 Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Opublikowano 11 Listopada 2016 Ze mnie właśnie taki elektromechanil na przyszłość na pewno tak nie będę robić.Dzięki wielkie za poradę dzisiaj po pracy działam dalej, jak coś to napiszę wam jakie efekty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się