Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów (poprawione)


storm37

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolumny są totalnie poprzestawiane i są jakieś dziwne wartości.

Nie da się z tego praktycznie nic przeczytać.

Nie zrobisz BS, bo masz wersję niezarejestrowaną VAG-COM'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napweno masz źle ustawiony rozrząd, kąt synchronizacji do poprawy. Po za tym wszystko wygląda dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje Jarol za analize, czy kat synchronizacji mozna ustawic vagiem czy potrzebna jest ingerencja mechaniczna :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napweno masz źle ustawiony rozrząd, kąt synchronizacji do poprawy. Po za tym wszystko wygląda dobrze.

Kąt synchronizacji jak najszybciej do poprawy - sporo wychodzi ponad normę.

Dodatkowo termostat albo autko niedogrzane przy wykonywaniu statycznych - statyczne robiłeś po dynamicznych czy odwrotnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje Jarol za analize, czy kat synchronizacji mozna ustawic vagiem czy potrzebna jest ingerencja mechaniczna :mysli:

Nie da sie tego ustawić Vagiem, trzeba mechanicznie ustawić rozrząd. Co do temp silnika to rzeczywiście jest troszke za niska ale mi to wygląda ze miałeś nie nagrzany do końca silnik. Rozgrzej go dobrze i zrób jeszcze raz log kanału 07 statycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozliwe ze silnik byl niedogrzany statyczne robilem na poczatku, termostat i czujnik G2/G62 wymieniony na nowy. Czy poza katem synchronizacji jest wszystko ok ? W najblizszym czasie planuje troche podniesc moc (chiptuning) w tym silniku wiec chcialbym wiedziec na czym stoje.

Podczas ustawiania kata synchronizacji sugerowac sie wskazaniami grupy 004 statycznej, stBS czy dynamicznej ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozliwe ze silnik byl niedogrzany statyczne robilem na poczatku, termostat i czujnik G2/G62 wymieniony na nowy. Czy poza katem synchronizacji jest wszystko ok ?

To jest ok.

Podczas ustawienia kata synchronizacji sugerowac sie wskazaniami grupy 004 statycznej, stBS czy dynamicznej ??

Patrzysz na 004, poz. 4 statyczna - najlepiej jak będzie 0.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy mozecie mi napisac czy z moich logow mozna sie dowiedziec jaki jest stan turbosprezarki ?? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm :mysli:, wczoraj sciagnalem waz (filtr powietrza) od turbo i wyczulem lekki luz poprzeczny na wirniku (musialem mocniej ruszyc palcami zeby byl wyczuwalny, jak lekko to nic nie czuc) i delikatne opary oleju w wezu, oleju silnik nie bierze kontroluje stan... :mysli: czy to normalne ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm :mysli:, wczoraj sciagnalem waz (filtr powietrza) od turbo i wyczulem lekki luz poprzeczny na wirniku (musialem mocniej ruszyc palcami zeby byl wyczuwalny, jak lekko to nic nie czuc) i delikatne opary oleju w wezu, oleju silnik nie bierze kontroluje stan... :mysli: czy to normalne ??

normalne ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...