Adriano89 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Witam Wszystkich,Dopadł mnie problem w moim aucie, kilka dni temu zapalił sie komunikat czerwona kontrolka oleju na 1 biegu przy około 2200 obrotów , zgasiłem silnik, odpaliłem i dojechałem do domu kilka metrów, rano sprawdziłem olej itd. odpaliłem po czym po minucie ta sama sytuacja na biegu jałowym. ponownie odpaliłem, wjechałem na kanał zajrzeć czy coś tam może kuleje. Nie miałem za bardzo czasu i jeździłem tak 2 dni, auto nie wrzucało komunikatu. Dziś po zrobieniu 15km po mieście ponownie ta sytuacja.Wróciłem do domu z zamiarem obejrzenia czujnika, kostki i przewodów, dostęp jest niemożliwy i dlatego kieruję pytanie do Was,jak do niego się dostać i w jaki sposób ma się dostać mechanik w celu zmierzenia ciśnienia oleju ??? Nikt nic nie napisze ? komunikat - czerwona konewka bez żadnych napisów i pojedyncze piknięcie, migała. Dwa razy zaswieciła się na rozgrzanym oleju i raz rano na zimnym . Edytowane 13 Grudnia 2016 przez Adriano89
xsebo1 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Zapali się kontrolka to wciśnij klucz pod zegarami i zrób zdjęcie. U mnie podobnie. Wymieniałem podstawę filtra oleju, czujnik na początku zgłaszał błąd i przestał. Po kilku tygodniach znów szaleje Po wciśnięciu klucza pojawia się Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Do wykrecenia potrzebny klucz nasadowy głęboki 24 jak do świec. Powinno się zmierzyć ciśnienie oleju od zimnego do rozgrzania przed wymianą czujnika Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Adriano89 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2016 w każdym a4 b6 są inne kontrolki? u mnie zapalała się sama konewka bez żadnego napisu i pojedynczy sygnał dzwiękowy. We wtorek ostatni raz sie zapaliła, dzisiaj jeździłem sporo na rozgrzanym aucie po mieście i nic... . Jak mam sie dobrać do tego czujnika, od dołu nie ma opcji, od góry nie widze go i też nie wiem jak się dostać
xsebo1 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Żeby się dostać do niego od góry musiałbyś zdjąć dolot i spróbować, jeśli nie to kolektor dolotu i piękny dostęp. Tylko to masę niepotrzebnej pracy... Idzie dostać się do niego od dołu, stopkę od kolektora dolotu odkrecasz i odsuwasz. Dziś tym sposobem najpierw wkrecilismy manometr, i pomiary od zimnego od 4 do 1 bara więc nie jest źle. Tylko nie jestem pewien czy jeżeli nie masz żadnego komunikatu, czy to ten sam czujnik jest winny? Może czujnik temp oleju szaleje? Musiałbyś podpiąć vaga i diagnostykę zrobić Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
marys8686 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Ja ostatnio przerabiałem temat czerwonej kontrolki ciśnienia oleju u siebie. Objawy - po przejechaniu ok. 25km i krótkim postoju w korku w mieście zapaliła się i piszczała. Pomagało zgłaszanie auta, ale tylko wtedy jak silnik nie był rozgrzany, na ciepłym nic to nie dawało. Obstawiałem pompę oleju do wymiany , a tu jak wszedłem pod auto okazało się, że na czujniku ciśnienia oleju nabryzgane olejem. Kiedy chciałem odkręcić czujnik okazało się, że był tylko lekko wkręcony ręką. Ktoś mierzył ciśnienie i zapomniał go dokręcić. I jeszcze mała uwaga-stary oryginalny czujnik odkrecałem kluczem płasko-oczkowym nr 24 , a nowy był na klucz nr 22 . Jak chcesz wymienić ten czujnik od dołu to na nasadkę od świec tam nie ma miejsca, bo przeszkadza króciec od chłodniczki oleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się