mates08 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Witam! mam pytanie. Jesienią borykałem sie z brakiem utrzymania temp przez silnik. Miedzy innymi był wtedy wymieniony taki zawór sterowany podcisnieniem co reguluje przepływ płynu na nagrzewnice, umiejscowiony w okolicach zbiorniczka wyrównawczego. Jest tylko dostepny jeden zamiennik lub orginał. Problem jest taki, że po jakis 3 tyg. od wymiany tego zaworu minimalnie znikał mi plyn g12. Nie mogłem zlokalizować wycieku, natomiast przypocona była osłona silnika i widac było slady płynu na poduszce silnika. Dziś gdy przy -20 odpaliłem auto, zauważyłem że znów ubyło mi od ostatniej dolewki ok 250 ml. płynu i zaczeło kapać raz przy razie na odpalonym silniku z tego zaworu. Dodam że od pewnego czasu zaczeło też bulgotac w nagrzewnicy. Czy może być tak że te bulgotanie jest spowodowane tym wyciekiem ? I czy jest możliwe że np, na 1500 km ubędzie te 250 ml płynu poprzez taki minimalny wyciek z tego zaworu, lecz praktycznie niezauważalny gdy jest cieplej? Bede musiał chyba wymienic ten zawór na orginalny. Czy moge odłączyć i zaślepić te podciśnienie, w celu sprawdzenia czy na zamkniętym zaworze nie byłoby ubytków płynu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się