Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kod błędu 01044 analiza


cinek7l7

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

VAG "wypluł" mi takie o to błąd:

Address 16: Steering wheel       Labels: 8E0-953-549.LBL
   Controller: 8E0 953 549 F
   Component: Lenksáulenmodul     0308
   Coding: 00011
   Shop #: WSC 63351
1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
            35-10 - - - Intermittent

 

W internetach nie wiele znalazłem odpowiedzi czego to dotyczy. Jak by ktoś widział był bym wdzięczny.

 

Edytowane przez cinek7l7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Wytyczne błędu 01044
Nieprawidłowo zakodowany Komputer sterujący silnika.

Możliwe przyczyny usterki
- podłączony do magistrali danych BUS napędu komputer sterujący jest nieprawidłowo zakodowany:
- podłączony do magistrali danych BUS napędu komputer sterujący jest uszkodzony.

Możliwe objawy
Nieprawidłowe zachowanie się podczas jazdy (szarpanie przy przełączaniu biegów, uderzenia przy zmianie obciążenia). Brak regulacji dynamiki jazdy.

Sposób usunięcia usterki
- odczytać pamięć usterek wszystkich komputerów sterujących podłączonych do magistrali danych BUS napędu i w razie potrzeby usunąć usterki.
- sprawdzić kodowanie komputerów sterujących i w razie potrzeby wyregulować kodowanie
komputerów sterujących.
- w razie potrzeby wymienić komputer sterujący na nowy.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Zawartość dodana 1 minute later

W grupach wskazań 125 i 126 wskazywany jest stan funkcji magistrali danych w komputerach sterujących podłączonych do magistrali danych BUS napędu.
Pola wskazań dla komputerów, które nie występują w danym samochodzie pozostaje puste.
W niniejszych blokach wartości mierzonych przytoczone są wskazania stanu wszystkich komputerów sterujących, podłączonych do magistrali danych BUS.
Rozmieszczenie pól wskazań w zależności od producenta zestawu wskaźników tablicy przyrządów (VDO lub MMO) jest różnorodne. Grupa wskazań 126 przedstawiona jest tylko w zestawach wskaźników firmy MMO.

Grupa wskazań [125]
- pole wskazań [1] 
- Oznaczenie - Komputer sterujący silnikiem. 

- treść na wyświetlaczu:
Silnik 1 – sprawny. Prawidłowy odbiór danych komputera sterującego silnikiem poprzez magistralę danych BUS napędu.

Silnik 0 – niesprawny. Nieprawidłowy odbiór danych z komputera sterującego silnikiem poprzez magistralę danych BUS napędu.

Sposób usunięcia usterki:
Jeżeli odbiór danych nie jest prawidłowy: – sprawdzić według schematu elektrycznezgo magistralę danych do komputera sterującego silnikiem.

Coś takiego znalazłem na szybko :)

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak na "chłopski" rozum? bo nie wiele się orientuję z tego co napisałeś. Usunąłem błąd vagiem i zobaczymy czy się pokaże znowu. Jeśli tak to jak się zabrać za to?

Edytowane przez cinek7l7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może grzebal ktoś ostatnio Vagiem i zmienił kodowanie przez przypadek

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem ostatnio zmienianą manetkę na pełen fis. Sam tego nie robiłem gdyż wcześniej nie miałem vaga i nie bardzo znam sie  na kodowaniu itp. Czy to mogło mieć cos wspólnego z ta wymianą? Jak można to sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już prawie masz odpowiedź. Ktoś namieszal :) niestety więcej nie pomogę bawię się Audi od 2 miesięcy wciąż się uczę. U siebie walczę z xenonami i webastem. Może ktoś bardziej kompetentny się wypowie. Pozdrawiam

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego masz żle zakodowany moduł kierownicy procedura kodowania od nowa.Poczytaj sobie tutaj ,a właściwie ten który kodował

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadż procedurę jeszcze raz i będzie wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale procedure jaka? całego kodowania sterownika? czy tylkotej manetki  w adresie 16?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I manetki i czujnika kąta skrętu wszysko masz napisane w linku wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam to wlasnie ale niestety dla mnie to czarna magia.. ja mam zwykla kierownice bez tempomatu jedynie tylko pelen fis.. czy nie bedzie mnie kodowania?

Edytowane przez cinek7l7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...