B.babartek Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 (edytowane) Witam wszystkich. Prawie rok temu kupiłem A4 B8 1.8 TFSI 160KM. Do tej pory praktycznie nic się nie działo, ale... niedawno zauważyłem plamę oleju pod autem, stawiam do zaufanego mechanika, diagnoza - wywalone uszczelki, pod kolektorem ssacym, podstawą filtra oleju i pompą podciśnienia. Wymiana uszczelek z ASO. Odbieram auto, robię 150km i nagle check silnika - błąd "nieszczelność układu dolotowego powietrza" oraz "zbyt uboga mieszanka paliwa"... i znowu wyciek oleju. Diagnoza - niesprawny separator oleju, wymiana. Odebranie auta, kilka kilometrow i znowu wyciek. Do tego rano na zimnym silniku mocno nim trzęsie i strzela z tlumika, gdy się rozgrzeje silnik się uspokaja. Mechanik rozkłada ręce, nie wiem co jest przyczyną zbyt wysokiego ciśnienia oleju w silniku i wywalania uszczelek. Macie jakieś pomysły lub doświadczenia? Edytowane 20 Marca 2017 przez B.babartek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się