Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 AKN] zmiana silnika


GOLI

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent to polift AKN ,zmieliło napęd pompy oleju,opiłki poszły w silnik,zapaliło się ciśnienie,a do tego wałki w stanie agonalnym. Zmieniłem słupek na AYM,osprzęt został stary ponieważ chodził do końca bez zastrzeżeń. I tu zaczęły się problemy. Auto zimne niesamowicie kopci na biało,pracuje nierówno i czuć wyraźnie niedopalony olej napędowy. Gdy zagrzeje się do około 60-70 stopni przestaje dymić i zaczyna chodzić idealnie. Moc bez zastrzeżeń,nie ubywa oleju ani płynu,nie robi ciśnienia w układzie chłodzenia. Przy wymianie silnika zmieniony rozrząd, na blokady nie pisak. Kąt wtrysku ustawiony idealnie,wtryski sprawdzone. Pytanie, czy dół silnika AKN różni się od AYM,jakieś ciśnienie sprężania, skok tłoka...nie wiem, doradźcie coś bo skończyły mi się pomysły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że ciągle nie pasuje mi coś z tymi wtryskami,mam pytanie. Gdzie mają sprzęt i sprawdzą mi dwustopniowe wtryski od 2,5 tdi? ale sprawdzą,a nie tylko wezmą kasę,okolice wałbrzycha odpadają bo zachodzi podejrzenie że sprawdzają je sprzętem z lat 60-tych napędzanym wajchą...  z tego co wiem nikt tu nie ma stosownego sprzętu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, uszkodzony rozdzielacz w pompie, temat do zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...