Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AJM proszę o analize logów dynamicznych


dam247

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie proszę o analizę logów dynamicznych A4 B5 fl 2001r 1.9tdi PD 115KM AJM

Z góry dziękuje za udzielone informacje. Pozdrawiam 

 

http://vaglog.pl/log-011_013_6sR42.html

 

http://vaglog.pl/log-011_013_S625Ez2.html

 

 

Edytowane przez dam247
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi robimy od 1500 rpm. Geometria w turbinie mocno się zacina i jest do czyszczenia. Wtryski 2 i 4 są "takie se" N75 do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za odpowiedz,  po tych logach przyjechałem pod dom i strasznie zaczęła  kopcić na "biało", po drodze słyszałem szelest jakby "luźna opaska".  Turbina do wymiany pytanie czy po prostu padła(bo to był jej koniec) przy logach czy może coś innego co można rozpoznać na logach?  chce sprawdzić wszystko żeby sytuacja się nie powtórzyła po włożeniu nowej.  Dodam że wcześnie jedyny problem jaki miałem z turbiną to to że wchodziła w tryb awaryjny, i przy odpalaniu przez chwile kopciła na niebiesko stąd logi wtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że geometria w turbinie stoi, nie przekreśla jeszcze jej w calości. Geometrię wyczyścisz i będzie turbina jak nowa, ale polecał bym Ci zdjąć węża z turbiny ten który doprowadza powietrze z filtra do dmuchawki i sprawdzić luz na wirniku. Dopuszczalny jest luz poprzeczny +/- 1mm ( chwyć palcmi wirnik i spróbuj poruszać góra dół) wzdłużny nie ma prawa występować. Jeśli luz będzie duży szybko remontuj turbawe nim stanie się nieszczęście i wpadniesz w koszta. Zrób również log 011 BS I OBSERWUJ RUCH SZTANGI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już to robiłem luz był tak duży że myślałem że wirnik pękł, po zdemontowaniu okazało się że jeszcze łopatka wirnika jest ułamana, nie wiem co mogło się stać wcześniej nie było z nią problemu poza tym że ją rozłączyło czasami a tu nagle padła, przewód doprawadzający olej był mocno skorodowany i było w nim trochę brudu, co bym mógł ewentualnie jeszcze sprawdzić  i na co zwrócić uwagę przed włożeniem nowej??    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić można wiele vagiem zależy co Cie interesuje. Rób turbine bo Ci auto stanie na amen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...